Trenger ferie tips

Deez

Glad i forumet
Vi har planer om å reise på en familie ferie i september/oktober. Da regner jeg med at lille gutten i magen har blitt rundt 7-8 mnd. Noen forrslag på et varmt og familievennlig, og helst ikke så dyrt sted å dra på ferie på denne årstiden?

Hvis dere drar i september er Bulgaria fortsatt varmt, turene er billige og servitører og hotellpersonale er i bedre humør/har bedre tid.
Det er hva vi fikk beskjed om av noen lokale vi ble kjent med når vi var på tur der for noen år siden.
I Bulgaria anbefaler jeg Golden Sands framfor Sunny Beach, jeg har vært begge steder.

ORIGINAL: fairy

Hvis dere drar i september er Bulgaria fortsatt varmt, turene er billige og servitører og hotellpersonale er i bedre humør/har bedre tid.
Det er hva vi fikk beskjed om av noen lokale vi ble kjent med når vi var på tur der for noen år siden.
I Bulgaria anbefaler jeg Golden Sands framfor Sunny Beach, jeg har vært begge steder.

Høres bra ut :) Har du en link på dette stedet?

ORIGINAL: Deez

ORIGINAL: fairy

Høres bra ut :) Har du en link på dette stedet?

Her:
http://www.ving.no/goldensands

[:)]

Jeg syns Bulgaria har fått ufortjent dårlig rykte, egentlig. Så lenge man oppfører seg og ikke ber om trøbbel så får man det heller ikke, er mitt inntrykk. Vi så aldri noe tull når vi var der, bortsett fra at de prostituerte  i Party Street var fryktelig innpåslitne.
Den verste turistsesongen er over når dere evt skal dra, så da har det nok roet seg mye.

Edit:
OG: det er billig der![:)]

Tyrkia har grei temperatur på den tiden. Og så er det veldig billig [:)]

ORIGINAL: Lillezilje

Tyrkia har grei temperatur på den tiden. Og så er det veldig billig [:)]

Tyrkia var vi i fjord, å jeg har vært der et år tidligere. Det er utrolig mye fint å oppleve der. Men vi føler at vi har oppflevd tyrkia nå, å er på utkikk etter nye eventyr :D

Back
Topp