Trenger et kjapt råd...

Havets fru

Forelsket i forumet
MAI 2013
Hei jenter! Trenger et kjapt råd her..
Skriver søknad til sommerjobb nå, og lurer på om jeg bør skrive i søknaden at jeg er gravid, eller bare ta det på et eventuelt jobbintervju? Det er nesten sikkert at jeg får jobben, så vet ikke om de kommer til å intervjue meg..
What to do? :-)

Jeg ville ikke skrevet at jeg var gravid. Ville heller ikke sagt det på intervju, da det ikke har noe betydning for ansettelsen. De har ikke lov til å vektlegge det uansett. Men man ser at veldig mange gravide sliter med å finne jobb....

Akkurat fått ny jobb selv, og jeg har enda ikke fortalt at jeg er gravid

Ville ikke skrevet noe om det, men mye mulig jeg hadde nevnt det senere hvis det var naturlig å fortelle det.

Takk for svar:-)
Tror jeg kommer til å fortelle det på intervju, eller om jeg får jobben med en gang fortelle det da.. Kommer til å være en god mage der i sommer så er vel greit å fortelle dem det på forhånd kanskje?!;-)

Havets fru skrev:
Takk for svar:-)
Tror jeg kommer til å fortelle det på intervju, eller om jeg får jobben med en gang fortelle det da.. Kommer til å være en god mage der i sommer så er vel greit å fortelle dem det på forhånd kanskje?!;-)

Kommer selvsagt til å si det med en gang jeg starter, siden de vil finne ut av det snart uansett...men ville ikke gitt dem en grunn til å ikke ansette meg liksom :)

Back
Topp