Trenger et godt tips :)

babyklarnå

Elsker forumet
Den 10 april setter vi oss på flyet til Sardinia, og dette er en tur vi ser veldig fram til. Men her om dagen så kom jeg til å tenke på, hvordan i alle dager skal jeg få rengjort flaskene til lillegutt? Vi skal bo på hotell, og der er det ikke mikrobølgeovn eller komfyr på hotellrommet....Noen som har noen gode ideer til hvordan jeg skal få rengjort og sterilisert flaskene hans? Frister jo ikke å vaske dem i vasken på badet, og drikke av de etterpå...

Ja det er en løsning, men lurer bare på om det blir sterilt nok av det? Vi skal jo også koke melk til han i løpet av dagen, så vi trenger jo en vannkoker. Hvordan er det å bruke en vannkoker som har synlige elementer til det? Vi har en til overs her hjemme som vi evt kan ta med oss....

Elementene som varmer opp vannet. Bruker og vannkoker her til å lage melk med, men der er elementene skjult.

OK....da tror jeg vi satser på at det går bra, og så kan vi jo evt ta med oss den nedover. Herremin hatt vi får mye å ta med oss til lillegutt på tur [:)] er jo han som kommer til å bruke opp vektkvoten sin [:)]

Back
Topp