Trenger en solskinnshistorie

Lampeskjermen

Elsker forumet
Septemberhjertene 2018
♡Julekulene 2021♡
De siste seks dagene har vært veldig tunge. Har rosa utflod eller brunt blod hver gang jeg er på do. Er klar over at det kan være skjøre slimhinner, og at det er helt normalt å blø slik i svangerskapet, skjedde noen ganger i forrige graviditet, men ikke over så lang tid. Likevel er jeg livredd. Skal inn på sjekk i morgen, men har en dårlig følelse. :(

noen som har opplevd det samme over lang tid og kan dele positive erfaringer?

I min første graviditet hadde jeg det sånn de første 12 ukene. Kun rosa og brunt. Det ble en velskapt gutt. Har hatt to SA etterpå, da startet det slik et par dager før smertene kom for fullt. Så i mitt hode er fravær av smerter en veldig god ting. Ønsker deg lykke til på undersøkelse, og jeg forstår så inderlig godt din fortvilelse ❤️

De siste seks dagene har vært veldig tunge. Har rosa utflod eller brunt blod hver gang jeg er på do. Er klar over at det kan være skjøre slimhinner, og at det er helt normalt å blø slik i svangerskapet, skjedde noen ganger i forrige graviditet, men ikke over så lang tid. Likevel er jeg livredd. Skal inn på sjekk i morgen, men har en dårlig følelse. :(

noen som har opplevd det samme over lang tid og kan dele positive erfaringer?
Har ingen erfaring men hååper for deg at det er helt ufarlig:Heartred

Jeg blødde litt i uke 7-8 i forrige svangerskap. Resultatet er en fantastisk gutt på drøye to år. De visste ikke hvorfor jeg blødde, men han var helt frisk.

Vil bare ønske deg masse lykke til i morgen ❤️❤️

Jeg har desverre ingen erfaring å dele, ville bare si at jeg føler så med deg. Lykke til i morgen :Heartred

Jeg er 7+5 i dag og har hatt rosa og brun utflod omtrent hver dag i snart 3 uker. Hadde friskt blod en morgen for 2 og en halv uke siden.
Var på TUL i går og fikk se et blinkende hjerte, alt sto bra til :love7:Heartred

Skjønner godt at dette er skremmende og tungt!
Vi var livredde! Men for vår del så er alt bra, håper på det samme for deg :Heartbigred

Jeg blødde uke 7-13 forrige svangerskap og det endte i en frisk og rask gutt ❤️ Ønsker deg masse lykke til, det er helt grusomt å gå rundt sånn :(

Jeg er 7+5 i dag og har hatt rosa og brun utflod omtrent hver dag i snart 3 uker. Hadde friskt blod en morgen for 2 og en halv uke siden.
Var på TUL i går og fikk se et blinkende hjerte, alt sto bra til :love7:Heartred

Skjønner godt at dette er skremmende og tungt!
Vi var livredde! Men for vår del så er alt bra, håper på det samme for deg :Heartbigred
Takk! Får mer håp av å høre slike historier :Heartred

Jeg blødde uke 7-13 forrige svangerskap og det endte i en frisk og rask gutt ❤️ Ønsker deg masse lykke til, det er helt grusomt å gå rundt sånn :(
Ja, er helt grusomt å leve slik i uvitenhet :( Takk, er fint å høre at det har gått bra for andre :Heartred

I min første graviditet hadde jeg det sånn de første 12 ukene. Kun rosa og brunt. Det ble en velskapt gutt. Har hatt to SA etterpå, da startet det slik et par dager før smertene kom for fullt. Så i mitt hode er fravær av smerter en veldig god ting. Ønsker deg lykke til på undersøkelse, og jeg forstår så inderlig godt din fortvilelse ❤️
Takk for at du deler :Heartred Har ikke hatt smerter til nå, så håper på det beste!

Da jeg mistet gikk det kun 1 døgn fra første spor av blod til det satte heftig i gang, så krysser fingrene for at dette ikke er tegn på noe galt ❤️

Vil bare ønske deg masse lykke til i dag!!! Grusomt å gå rundt med sånne bekymringer:Heartred

Det gikk ikke bra.. utviklingen har stoppet på 5+4, skal tilbake om en uke for sjekk, men med tanke på når jeg fikk positiv test, og at syklusen er regelmessig er det ikke håp..

Takk for alle lykkeønskninger, håper alle her inne får terminspirer. Lykke til videre :Heartred

Det gikk ikke bra.. utviklingen har stoppet på 5+4, skal tilbake om en uke for sjekk, men med tanke på når jeg fikk positiv test, og at syklusen er regelmessig er det ikke håp..

Takk for alle lykkeønskninger, håper alle her inne får terminspirer. Lykke til videre :Heartred
Så trist å høre. :Heartred håper det er fort overstått om det ikke går veien og at du blir raskt gravid igjen :Heartred

Dette var trist lesning ❤️ Sender deg mange styrkeklemmer.

Back
Topp