Trenger en solskinnshistorie

Hageblomsten

Forelsket i forumet
Jeg har blødd i hele dag, og er så redd. Ingen smerter eller noe, og ikke noe særlig voldsom blødning. Er 8+5 i dag.
Har snakket med legen, og han mistenker at det kan være en truende abort. Det er ikke noe de kan gjøre for meg med mindre blødningen varer i flere dager, så må bare ta det med ro og følge med på blødningen. Det er heller ingen private gynekologer i området som jeg kunne henvendt meg til.

Er det noen her med en solskinnshistorie etter en lengre blødning? Trenger å høre at dette ikke nødvendigvis er slutten for lille spira vår.

Ja! Jeg fikk blødninger forigår natt 8+6. Fikk panikk, da det var fersk blod, ringte til legevakt (var kl 02 på natta), men de ville ikke undersøke meg. Fikk time på sykehuset, der de utførte innvendig og utvendig ul. Alt så fin ut, og overlegen sa at det må ha vært en blodåre som sprakk. Jeg hadde heller ikke smerter.

Ja jeg blødde en hel dag ingen smerte annet enn litt murring. Legen hadde nærmest dømt dette til å ikke gå men jeg dro til privat gyn hvor det viste seg at jeg hadde en hematom (blodansamling) i livmoren rett ved plommesekken. Måtte slappe av og unngå bading (mtp infeksjon). Den var mye mindre allerede 3 dager senere og legen sa det ikke var noe mer fare :)

Krysser fingrene!

Jeg har hatt my spottinger denne gangen og en litt mer tydelig blødning 8+0. Stoppet samme dag og ikke blødd siden. Hatt tul etterpå og alt var tipp topp. Min erfaring er at om d roer seg så er det positivt, om det øker er det som oftest verre. Krysser fingrene for at blødningene er forbigående med deg også ❤️ Og en av mine beste venninner begynte å fossblø i uke (9?), var sikker på at d var over. Var ett sprukket blodkar og bebisen hadde det supert. 3 år i dag :)

Jeg hadde en ganske kraftig blødning i uke 6-7 med første mann. Legen mente som hos seg at det nok var en truende abort. Men etter noen dager avtok det, og på TUL noen uker senere fikk jeg se et bankende hjerte. Vesla lever i beste velgående i dag, og er frisk og rask.

Krysser fingrene for at det går bra med lille spiren din, og sender deg en god klem! :Heartred

Jeg har hatt 3 store blødninger de siste 3 ukene. Og spotting i mellom. Ingen kraftige smerter. TUL etter 2. Blødning og alt var bra med lille, blødningene hadde ingen betydning og jeg fikk beskjed om at jeg sannsynligvis ville blø litt mer. Har hatt pause over ei uke nå, kanskje har det gitt seg, men ingen krise om det kommer en ny blødning av samme art. Selv om det ikke føles noe ok når det begynner.

Jeg har vært gravid 5 ganger, 1 MA, 1SA,2 friske barn og en perfekt spire i magen, men blødd alle gangene.
Det som har vært forskjellen er at når jeg har mistet så har det startet med sterke smerter og så har det kommet brunt blod (MA, måtte få tabletter før blødningen tok seg ordentlig opp, men var dårlig og hadde smerter før blødning sa også) og friskt blod (SA) og bare blitt mer og mer og etterhvert vært mye klumper og sterke tak i magen, har visst at noe var galt før jeg så blod.
De gangene det har gått bra så har det kun vært friskt blod som har gått over ganske fort(blitt mer rosa slim) og ingen smerter.
Så etter min erfaring så har jeg aldri mistet uten sterke smerter.
Håper at du kan få en ultralyd. Krysser fingrene for alt er bra ❤️

Sluttet å blø i går kveld, og med deres historier kjente jeg at håpet steg. Ringte legen opp igjen i dag etter at jeg begynte å blø med litt sånn kornete oppi i tillegg til at jeg hadde litt pressende ubehag nederst i magen. Legen måtte nærmest insistere da han ringte kvinneklinikken om at jeg skulle få time i morgen tidlig. Jeg blir nok mer overrasket over at det er liv der enn at vi har mistet..

Sluttet å blø i går kveld, og med deres historier kjente jeg at håpet steg. Ringte legen opp igjen i dag etter at jeg begynte å blø med litt sånn kornete oppi i tillegg til at jeg hadde litt pressende ubehag nederst i magen. Legen måtte nærmest insistere da han ringte kvinneklinikken om at jeg skulle få time i morgen tidlig. Jeg blir nok mer overrasket over at det er liv der enn at vi har mistet..
Krysser fingrene <3 klem til deg!

Jeg er helt i sjokk og lykkerus! Det er liv der inne :Heartred Spira er litt mindre enn forventet, så er kanskje ikke like langt som antatt. Blodet kom visst fra livmoren og livmortappen, så håper spria klamrer seg fast. Tusen takk for alle lykkønskninger :Heartred

Vedlegg

• 77CCD389-69B8-4C35-98CC-DEA17A878D63.jpeg
    77CCD389-69B8-4C35-98CC-DEA17A878D63.jpeg
    35,5 KB · Visninger: 84
Måtte inn å lese litt her, og se solskinnshistorier.. Hadde litt blod på papiret i går kveld :-( Er spent på hvordan det utarter seg.. Krysser fingrene!

Dette her gikk ikke veien... Mistet babyen i dag. Har på en måte vært i sorg i et par uker allerede, så selv om jeg ble sjokkert, var det ikke en like stor sorg for meg som det var for mannen min. Ønsker alle her inne lykke til med februarbabyene deres ❤️

Dette her gikk ikke veien... Mistet babyen i dag. Har på en måte vært i sorg i et par uker allerede, så selv om jeg ble sjokkert, var det ikke en like stor sorg for meg som det var for mannen min. Ønsker alle her inne lykke til med februarbabyene deres ❤️
Så utrolig trist å høre❤️ Tenker på deg ❤️

Åh nei! Så, så leit! Dette er tungt! Sender deg en stor klem! :Heartbigred

❤️❤️❤️

Back
Topp