Trenger en klem...

Tinker-Bell

Forelsket i forumet
Augustmødrene 2014
Er så sinnsykt oppgitt over situasjonen ... Får ikke solgt huset, på tirsdag er 2. visning. Har ligget ute siden Januar.... I dag SKULLE det komme noen som var interessert så vi har vaska og herja på i huset HELE helga, å når vi ringte for å høre NÅR de skulle komme, fikk vi vite at de har kjøpt et annet hus og ikke gadd si i fra at de ikke skulle se på vårt likevel!...

Kom ingen på første visning, har ikke noe trua på denne heller :( Men vi må flytte nærmere jobben min, for jeg må holde ut i arbeid til jeg går ut i perm og det funker ikke når jeg må pendle så langt som jeg gjør nå, dessuten vil vi at barnet skal vokse opp litt mer sentralt enn der vi bor nå og det samme gjelder skolegang for 6-åringen....

Allt er så jævla usikkert nå.... arb.kontrakten min (er i prøvetid) forutsetter at jeg er ute i 100% stilling innen 1. juni, noe som er helt umulig når jeg må pendle... Aner ikke hva vi skal gjøre!!! Får ikke solgt.... Eldstemann skal begynne på skole i August og da har vi også termin...


Mildt sagt jævlig deprimert nå.... Måtte bare ha en utblåsning :(
 
Håper dere får solgt huset så fort som mulig, og at ting ordner seg for dere før skolestart og lille i august! Klem
 
Uff misunner deg ikke den situasjonen du er i :-( håper alt ordner seg for dere :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Så kjedelig! Men du, hvorfor må du holde ut i jobb til termin? Er ikke sykmelding et alternativ om det blir for strevsomt for deg?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Sender deg en stooor klem :) håper det ordner seg for dere snart!


Sent from my iPhone
 
Huff da.. skjønner veldig godt bekymringene dine da jeg hadde lignende bare 1mnd siden.. håper alt ordner seg alikevel! Klem

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Så kjip situasjon :(
Har megler noen forklaring på hva som er problemet? Er prisen/beliggenheten/noe annet "feil" eller markedet generelt veldig tregt for den type boliger i det området? Kan dere leie ut boligen og leie noe midlertidig der dere planlegger å flytte?
 
Lykke til. Håper det ordner seg snart


Gutt 11
Gutt aug/sept 14
 
Off, så kjedelig. Håper dere får solgt snart.
Jeg vet hvordan det er å gå rundt i uvisshet og bekymre seg.
 
Så kjip situasjon :(
Har megler noen forklaring på hva som er problemet? Er prisen/beliggenheten/noe annet "feil" eller markedet generelt veldig tregt for den type boliger i det området? Kan dere leie ut boligen og leie noe midlertidig der dere planlegger å flytte?

Beliggenheten er ikke ideell, men dette vet vi. Den er ikke sentral og selv mer sentralt er ikk det særlig futt i markedet. :(
 
Så kjedelig! Men du, hvorfor må du holde ut i jobb til termin? Er ikke sykmelding et alternativ om det blir for strevsomt for deg?


Sent from my iPad using BV Forum

Jeg er jo ikke syk. Ser ikke på sykmelding som en reell løsning på noe. Har ekstremt lite lyst til å gå til det skrittet å søke sv.skaps penger. Jeg har masse å bevise på jobben, er ikke bare-bare å starte med å slippe bomba om at man må rett ut i perm etter endt prøve tid.... Dessuten elsker jeg jobben :D er bare pendlingen som er strevsom...
 
Nei, tenkte ikke sykmelding nå, men på sikt. Kunne jo være du hadde brukt opp sykepengedagene f.eks. :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Ingen på visning i dag. ..

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Er det ikke noe dere kan forandre så dere i det minste får folk på visning? Om ingen kommer så har dere jo ikke sjangs... Hva sier megler?
 
Back
Topp