Trenger en klem!

Mamelene

Glad i forumet
Det er ikke bare bare å være sjef på jobb, supermamma, perfekt kjæreste og husmor på en gang.

Er så sliten at jeg har lyst å sette meg ned å grine...

Du kan få så mange klemmer du vil hos meg <3

En ting du må huske er at når formen ikke tillater det så trenger ikke huset være skinnende rent, middagen på bordet til mannen kommer hjem og andre slike ting. Det viktigste er å ta vare på deg selv og babyen i magen. og datteren din så klart. Mannen din klarer seg nok uten den perfekte kjæresten i noen uker, og kanskje han kan hjelpe til litt mer hjemme?

Husk å ta vare på deg selv, det fortjener du

*Stor klem sendt i din vei*

*klem*klem*klem*klem*klem*

MiniBolle2012 skrev:
Du kan få så mange klemmer du vil hos meg <3

En ting du må huske er at når formen ikke tillater det så trenger ikke huset være skinnende rent, middagen på bordet til mannen kommer hjem og andre slike ting. Det viktigste er å ta vare på deg selv og babyen i magen. og datteren din så klart. Mannen din klarer seg nok uten den perfekte kjæresten i noen uker, og kanskje han kan hjelpe til litt mer hjemme?

Tusen takk!:)

Jeg er nok litt kravstor når det kommer til huset. Jeg liker å ha det ryddig og rent rundt meg, men må nok innse at jeg må prioritere bort litt av det nå. Må nok også ta en prat med mannen, han har vel nesten ikke tatt i en vaskefille etter vi ble sammen.:P Men han er flink til å ta seg av lillemor da.:)

Tusen takk for alle klemmer! <3

Mange klemmer til deg!!!

Min jordmor sa til meg: Din aller viktigste oppgave nå er å være gravid og ta vare på deg selv og den lille du har i magen. Deretter kommer familie, jobb, husstell osv. 

Det har jeg tatt til etterretning selv, og jeg kjenner det er det beste for oss alle. Jeg blir ikke like sliten = jeg blir i bedre humør, og sikkert mye triveligere å bo sammen med. Så får støv være støv, og hybelkaniner får litt lengre levetid, men vi har det mye bedre alle sammen:))

Lykke til! Håper det ordner seg.

Klem:)

Sender deg mange store klemmer :)

Vet kjempe godt hvordan du har det. Jeg må også bare ta meg sammen noen ganger for å slappe av, å tenke på babyen. Ikke alltid så lett, men må jo bare prøve :)

kom på en ting til (den jordmora var litt streng med meg for å få meg til å roe ned):

Jeg fikk 20% sykemelding. Ser du er leder, og kanskje ikke like lett. Men det hjelper ikke for jobben din heller da at du sliter deg ut. Er det noen som kan avlaste deg med noe der? 20 % høres kanskje ikke mye ut (1,5 time for dag), men det er utrolig hvor godt det hjelper på! Som leder jobber du kanskje mer enn 100%, hva vet jeg. Men ville bare komme med et tips:) Er ikke godt å ha det slik som du beskriver! Klem igjen:)

Ra2 skrev:
kom på en ting til (den jordmora var litt streng med meg for å få meg til å roe ned):

Jeg fikk 20% sykemelding. Ser du er leder, og kanskje ikke like lett. Men det hjelper ikke for jobben din heller da at du sliter deg ut. Er det noen som kan avlaste deg med noe der? 20 % høres kanskje ikke mye ut (1,5 time for dag), men det er utrolig hvor godt det hjelper på! Som leder jobber du kanskje mer enn 100%, hva vet jeg. Men ville bare komme med et tips:) Er ikke godt å ha det slik som du beskriver! Klem igjen:)

Jeg har faktisk 50% sykemelding pga skjevt bekken og vond rygg, men jeg blir alltid på jobb mye lengre enn jeg skal, for det er jo tusen ting jeg skulle gjort. Har nå fått tak i en som skal ta over for meg etterhvert, så prøver å overlate så mye som mulig til henne. Jeg må nok lære å ta litt bedre vare på meg selv og lillegull i magen.:)

Tuuuusen takk for alle gooooode klemmer!:)

Sender deg en god klem!!

Back
Topp