Trenger en klem :S

Sukkertopp

Forumet er livet
VIP
Jeg tror jeg trenger en klem i dag...emoticon

Da skal du få en stooor klem fra meg. Håper det som er tung/trist/vanskelig løser seg og at du føler deg bedre snart. Enda en klem sendes din vei!!

sender mange klemmer jeg! Håper det går bra.

God klem sendes herifra... :)

Tusen takk! Dere er så gode. 

Det er bare jeg som ønsker meg for mye... Var hos legen i dag, og hun mente klart og tydelig at jeg burde være fornøyd med de to flotte barna jeg har. Jeg har verdens beste små gull, men jeg er IKKE fornøyd, ikke fornøyd i det hele tatt. :S 

Sukkertopp skrev:
Tusen takk! Dere er så gode. 

Det er bare jeg som ønsker meg for mye... Var hos legen i dag, og hun mente klart og tydelig at jeg burde være fornøyd med de to flotte barna jeg har. Jeg har verdens beste små gull, men jeg er IKKE fornøyd, ikke fornøyd i det hele tatt. :S 

Sier du at du ikke bør bli gravid igjen i følge legen? Jeg vet ikke hva du egentlig sier, men sender deg enda en klem. Du har jo skrevet så mange ganger at du ønsker deg mange barn. Og en bedre mamma skal man se langt etter, er mitt inntrykk. Håper det ikke er som jeg får følelsen av her. Men at du har to flotte barn, det er i hvert fall sikkert. 

Ja, hun synes ikke at jeg bør bli gravid mer, men jeg tenker egentlig at jeg skal det en gang til likevel. :P Jeg sliter ganske mye med bekkenløsning ennå, og nå er lillesøster blitt 9 mnd allerede. Siden jeg er så desperat etter flere barn, så kom vi på en måte fram til en plan der jeg starter på et nytt treningsprogram nå, og så venter med å bli gravid til minst 2 år etter at jeg er ferdig med fysioen. Det jeg sutrer over er dermed at jeg ikke kan få mer enn "bare" 3 barn, noe alle andre ville vært fornøyd med.

På en skala fra 1 til 10, hvor egoistisk er det å prøve å få adoptere en attpåklatt når man har 2-3 barn fra før?

Stoooooor klem!! Håper alt går bra med deg!

Sukkertopp skrev:
Ja, hun synes ikke at jeg bør bli gravid mer, men jeg tenker egentlig at jeg skal det en gang til likevel. :P Jeg sliter ganske mye med bekkenløsning ennå, og nå er lillesøster blitt 9 mnd allerede. Siden jeg er så desperat etter flere barn, så kom vi på en måte fram til en plan der jeg starter på et nytt treningsprogram nå, og så venter med å bli gravid til minst 2 år etter at jeg er ferdig med fysioen. Det jeg sutrer over er dermed at jeg ikke kan få mer enn "bare" 3 barn, noe alle andre ville vært fornøyd med.

På en skala fra 1 til 10, hvor egoistisk er det å prøve å få adoptere en attpåklatt når man har 2-3 barn fra før?

Ok, så godt å høre at du i hvert fall kan bli gravid en gang til. Forstår godt at du ikke er fornøyd i det hele tatt, men det er i hvert fall ikke kroken på døra helt enda:) Jeg synes ikke det er egoistisk av dere å prøve å få adoptere, jeg tror tvertimot det ville bli et veldig heldig barn!!!

hvis det er pga din helse forstår jeg legen, men jeg forstår deg også godt. Om man har sett for seg flere barn må det være vanskelig å ikke kunne få flere.. Og jeg synes det er flott å adoptere selvom man har barn fra før!! Hvorfor ikke :)

Jeg forstår legen min godt jeg også altså, hun er veldig flink, og ikke redd for å si ting direkte. Hun sier ikke annet enn det jeg halvveis har tenkt selv, men det var tøft å høre det likevel.

Jeg bare ser for meg hvordan folk reagerer dersom vi adopterer, og gjør adopsjonskøen enda lenger for de som har prøvd i årevis på sitt første barn. Sikkert ikke morsomt å komme på adopsjonsforberedende kurs og måtte fortelle de andre at man har flere hjemme. :P 

Back
Topp