trenger en klem (link (langt))

*trøsteklem*
håper det ordnerseg

tusen takk! er helt ute av meg, har vært vanskelig en stund.
men i stad da jeg spurte han om han elsket meg, svarte han" joda jeg gjør det" ikke veldig veldig overbevisende... heller litt sukkende[:(]

blir så sliten av det her, og det blir nok ikke no søvn heller, hele huet bare surrer rundt..[:(] og jeg som må tidlig ut i morra..
ikke har vi tid til å prate imorra tidlig heller, han kommer hjem når jeg å vesla går... er så lenge til vi får snakket ordentlig[:(]

*sender deg mange klemmer*

Pleier ikke å være har(født i september)men må nokså si noe etter at jeg leste ditt innlegg. Følte din smerte nesten på meg selv, kjære vene. Det å ikke vite om en er elsket er VONDT! Men en ting vil jes si til deg: Du må ikke bearbeide deg selv! Kjærligheten er som blomst; pleier du ikke den dør den. Men detgjelder begge to ikke bare deg! Uansett ønsker deg lykke, lykke til og håper at dere blir sammen alle tre!

ORIGINAL: *Mostar*

Pleier ikke å være har(født i september)men må nokså si noe etter at jeg leste ditt innlegg. Følte din smerte nesten på meg selv, kjære vene. Det å ikke vite om en er elsket er VONDT! Men en ting vil jes si til deg: Du må ikke bearbeide deg selv! Kjærligheten er som blomst; pleier du ikke den dør den. Men detgjelder begge to ikke bare deg! Uansett ønsker deg lykke, lykke til og håper at dere blir sammen alle tre!

tusen takk for gode ord.

Uff da!
Kunne nesten føle smerten din når jeg leste det[:(]
Håper virkelig at dere klarer å finne tilbake til hverandre! Er så vanskelig å finne kjærestetid når en har barn, med jobb og tretthet osv..
Men bare en får snakket ut om tingene og gir sitt beste så går det som regel bra!

Stoooooooooooor klem til deg!!!

ORIGINAL: *MaaD*

*trøsteklem*
håper det ordnerseg

håper det ordner seg for dere......og at dere kommer sterkere ut av det....
det å ikke vite er det verste.....skal tenke mye deg og krysse fingre for at det går din vei

jeg har og en mann som spiller wow....heldigvis prioriterer han meg og ungene først....vi begge spiller, og når begge er på så gjør vi ting sammen.....me jeg skjønner deg så godt...mange av kompisene til min mann er så hekta at de kan ikke gå på familiebesøk (de gikk fra en 85 års dag en gang) engang for da går de glipp av noe på wow....

Sender mange trøsteklemmer til deg. Håper det ordner seg for dere.

hei..uff det avr trist å lese..veit vel korleis du har det..men livet er avogtil ein einaste stor bølgedal...håper et ordner seg
klem

Tror  nok mange vil oppleve usikkerhet i et forhold før eller siden...og det er vondt...og til slutt må man bare sette seg ned og prate. Til og med etter leggetid går det an å prate, men lyset slukket og hodene på puta...Har selv vært med på opp og nedturer, og stillheten varer en liten stund før man må prate ut...og det har ordnet seg hver gang hittil...
Sambo spilte endel dataspill før han også, men nå er det roet ned og vi koser oss mere sammen. Når han hadde spilt masse over en kortere periode pleide jeg å si ifra, tydelig. Og da forsto han og prioriterte oss litt mer. Men det å nå igjennom til en gutt som liker å spille trenger ikke være enkelt. Det ble en prossess om forståelse...og værst var det de første 2 årene etter minstejenta ble født, da vi var lite forberedt på hvordan det var å bli foreldre. I tillegg ble det et sjokk for han å plutselig få et så stort ansvar - og i tillegg måtte jobbe for at familielivet besto av flere deler enn å kose seg og spille.. Nå er vi mer avslappet, og mer voksne og kan sette oss ned og prate om ting.

Lykke til, håper det ordner seg med dere [:)]

Sender en stor klem.
Håper det ordner seg for dere.

Så trist at du har det så vondt![:(]
Håper dette går over og at dere finner tilbake til gnisten i forholdet igjen.

STOOOOOR TRØSTEKLEM!

*trøsteklem*
håper det ordnerseg

*trøsteklem*
håper det ordnerseg

Back
Topp