trenger en klem jeg

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Jeg er bare helt knust idag....jeg er sliten, lei, sint alt på en gang. Lenge siden det har vært sånn. Jeg vet ikke om jeg orker å gå igjennom dette her lengre jeg(riksen)..Har ingen ting med sambo å gjøre i det hele tatt. Han har ikke sagt noen ting, bare jeg som har grått å grått å grått....må vel snart fylle på med mer væske om jeg skal klare å gråte mer(hehe). Jeg gruer meg til jul nå. Ser ikke for meg noe stort..... har tatt på meg masse ekstrajobbing i jula for å få dagene til å gå som normalt.

Hvordan kom dere igjennom dette helskinna?

Trur dei aller fleste har slike dårlige dagar undervegs i denne prøverørskarusellen! Håpar du ser lysare på det i morgon!

Sender over en trøste klem til deg.

Husker ikke i farta hvor mange forsøk du har hatt....
Selv taklet jeg det ganske bra, men så hadde jeg alltid en positiv holning til dette da..og gav ikke opp håpet...selv med min dårlige respons og min alder...men så klaffet det på IVF nr2 for meg da...var positiv alike vel selv om jeg hadde en historikk med flere kjemiske bak meg og en SA med tvillinger.....var positiv gjennom hele svangerskapet......

Det var nok ikke det du ville høre - men vi er jo alle ulike.

Men det er klart det er en tung prosess når man først ikke greier det på egenhånd, og deretter må få hjelp...og med på lasset følger det jo med bivirkninger også, og de har sannelig jeg fått erfare....
så dette er tøft da snuppa...forstår at du er dritt lei, men ikke gi opp riktig enda....ønsker deg lykke til.
Du må nok snakke om hva du føler slik at du kan komme deg ovenpå igjen...vi takler jo alle dette på ulik måte, men vi hvet hva våre medsøstre går igjennom.

Stor klem fra meg til deg[;)]

sender deg en klem jeg kjenner til disse dagene jeg og, håper du en bedre dag får i morgen

Hei!

Jeg hadde også slike dager og det er slitsomt!

Det jeg gjorde før de to gangene det klaffet(gjorde det ikke de gangene det gikk galt) var å gå til akupunktør! Hun satte noen nåler som tømte hjernen for bekymringer!!! Helt utrolig virkning hadde det på meg! Jeg ble på en måte helt "tom" i hjernen og alt ble lett og bekymringsløst.

twianne: vi har ikke hatt noen forsøk enda... skal ha uttak i uke 6... lenge siden jeg har hatt en sånn nedtur.... etter at jeg aksepterte vår situasjon som tok lang tid har ting gått greit.... håper jeg får sove å im får jeg en finere dag[:)]

Uff...jeg får så vondt av å lese dette [:(]

Selv har jeg distansert meg litt fra all prøvingen og sånt i det siste....Falt totalt sammen da et vennepar av oss fikk en sønn for ca en mnd siden... Det gjorde så grusomt vondt og jeg gråt og gråt....
Nå holder jeg det på avstand, jobber og konsenterer meg om bryllupsplanlegging osv..

Forstår godt at du trenger en klem og vel så det.... Jeg kan ikke forestille meg hvordan du har det...Jeg har ikke kommet så langt som deg enda...venter fremdeles på svar fra sykehuset [:'(] Det tar så lang tid [&o]

Du skal vite at du kommer styrket ut av dettet med et vidundelig mirakel i hendene... Vanskelig å forestille seg når alt føles jæ***g.

Sender deg tusen klemmer og håper du slipper å lide mer.

Take care!!!

Uff ja noen dager er tyngre enn andre... Det jeg fokuserte på hele veien var "premien" der framme et sted[:)] Det var jo den lille spiren vi skulle gjøre alt dette for og et liv uten barn var ikke noe alternativ for meg, så da var det liksom ikke noe valg[:)][:)][:)] Sender over masse gode klemmer og håper du får en bedre dag[:)]

Uff det er tungt med sånne dager. Min taktikk sånne dager er å prøve å gjøre noen småting som gjør deg gladere, så blir de store tingene lettere å håndtere..

Sender ihvertfall en kjempeklem

ORIGINAL: RANDÅLF

Uff ja noen dager er tyngre enn andre... Det jeg fokuserte på hele veien var "premien" der framme et sted[:)] Det var jo den lille spiren vi skulle gjøre alt dette for og et liv uten barn var ikke noe alternativ for meg, så da var det liksom ikke noe valg[:)][:)][:)] Sender over masse gode klemmer og håper du får en bedre dag[:)]

Signerer RANDÅLF her[:)] hadde mine nedturer på vegen. Men når eg var i gong med medisiner og følte at NO får me hjelp, så føltes ting bedre..visste liksom at me var i gode hender og at sjansene for å lykkes var større enn på egenhånd, og det hjalp å tenke på..[:)]

Back
Topp