Trenger en klem i kveld

høres tøft ut [&o] stooor klem til deg!! [:)]

huff da... fikk helt vondt inni meg jeg nå....[:(]

stor klem til deg!!
og lykke til med utredningen[:)]

uff, håper prøvene kommer tilbake med positivt resultat, så dere kan legge dette bak dere og begynne leve igjen.

stor klem

Noe så grusomt [:(] www.foreldrehjelpen.com er ei fantastisk side for oss som har barn med "ekstra" å stri med... Masse lykke til, håper dere finner ut av ting og at det ikke er alvorlig, stooor klem

uff da, håper de finner ut av det fort, så de kan hjelpe jenta di så hun blir bedre
trøsteklem

for en grusom beskjed å få!
Håpoer de fort finner ut hva det er!

Stor trøsteklem fra meg!

ORIGINAL: Tøsa

Å herregud, det må være det verste.... Å sitte å vente på svarene fra en kreftundersøkelse på sitt eget barn[:(]
Tusen millioner klemmer til deg iallefall!

Uff for en grusom beskjed å få.....
Ikke noe kjekt å se på de små lide,håper de finner ut hvad et er for noe.

Varme klemmer

Så utrolig tøff lesning[&o] Ingen mor skal oppleve å se barnet sitt alvorlig sykt...Håper av hele mitt hjerte at de finner ut at jenta di ikke lider av noe alvorlig, og at hun blir 100% frisk så fort som mulig! Sender deg en stoooor "stå-på-klem", dette klarer du! Og føler du for å snakke, så er jo dette forumet fullt av damer som er klare for å støtte deg om det blir tøffe tider..[:)]

off[:(] håper de finner ut av hva det er snart ! , mangen gode klemmer til dere ..

uff er så urettferdig at en skal måte oppleve et slik mareritt [:(]

er da inderlig godt at d ikke er kreft og jeg håper at de finner ut at d er en sykdom som kan kureres eller dempes betraktelig med gode medisner

sender en god klem til dere alle sammen.

er d ingen som kan reise til dere å hver litt der for dere nå i denne perioden ?

lykke til. *klem*

stor klem til deg! [:(]

uff , dette var ikke artig lesning. håper at testene vill være gode for dere å at di kan hjelpe ho til å bli frisk og smertefri snart. mange varme tanker til dere ..

Å herregud, det må være det verste.... Å sitte å vente på svarene fra en kreftundersøkelse på sitt eget barn[:(]

Mange gode tanker går til dere

stakkars dere. høres kjempe tøft ut.
sender ein kjempe stor klem til deg og masse lykketil videre

Huff, stakkars liten[:(] føler veldig med dere og håper på bra resultater og kjapp bedring hos lille vennen....

Masse lykke til videre

ORIGINAL: 3xS

høres tøft ut [&o] stooor klem til deg!! [:)]

*klemmepå* [:)]

Back
Topp