Åh, det er jo fantastisk![:D]
Siden det eneste jeg har hekla før er grytelapper, så tenkte jeg å begynne der igjen.[:D]
Husker at det var lett, men det er jo nesten 15år siden..[X(]
Nå er det såklart 1000 måter å hekle grytelapper på da.[:D]
Men jeg husker at vi hekla.... staver tror jeg mamma sa..[X(] haha, er på det nivået det ligger, så da skjønner dere..[8D]
Ïallefall, sånn at det ble tykke striper, haha bra forklaring (riller hvis man hadde strikka?[:D]), til et kvadrat.
Og så rundt og rundt med en annen farge, og så igjen med den første fargen, og så en sånn bølgekant rundt med den andre fargen igjen.[:D]
Noen som skjønte?[X(]
Og så har jeg de siste årene hatt sååå lyst til å få til å hekle et oldemorteppe, eller hva man nå kaller de.
Synes de er så fiiiine [:)]
Har fått med meg at rutene ikke er så vanskelige som jeg synes det ser ut som.. [:D]
Men blir utålmodig etter en stund, så det måtte blitt litt sånn nå og da-prosjekt[8D]
OG så så jeg noen her inne på hobby (tror jeg) som hadde strikka lue i fana-mønster.. lurer på om det var på en måte en tube bare, og så sydd sammen i 3 på toppen, hvis noen skjønner. Den hadde jeg lyst til å prøve.[:D]
Ønsket sånn etterhvert, etter man har lært, er jo å kunne strikke og hekle klær og sånt [:)]