Trenger en god matboks?

Krösa Maja

Forumet er livet
Jeg leter etter en god matboks, barna mine spise en del så de må ha plass i de. 4 brødskiver og litt frukt. Jeg kom over denne fra bluum? Noen som har denne, fornøyd?
Andre matbokser som er gode, store nok og tette? [emoji5]IMG_1429.jpg
 
Hørt mye bra om Sistema. Ei venninne bruker matbokser fra det merket. Selv har jeg kun drikkeflasker i det merket og er godt fornøyd.

Ellers har Tupperware gode matbokser. Er endel som selger på finn også.
 
Frøkna har fått en fra sistema nå, men de tar litt Plass i sekken synes jeg, så spent på hva hun får plass til når det skal være med bøker, pennal og en ipad hver dag.. Skal se om jeg finner bilde av den hun har.

Ellers har storebror en som det er god plass i og, fra blafre som du ser på bildene. Men den er blitt litt rar i formen etter vask i maskina..
1a33496d96d487076d49bf692b4bc41e.jpg
a2fc412282b6e06dc1bbba55fb938196.jpg
 
Sistema. Kjøpte til hele familien i sommer. Nå går oppkutting av frukt og brødmat som en lek. Bare kutter opp litt forskjellig frukt og fordeler det i matpakkene til meg selv og ungene. Legger dette i topplokket og skivene nederst. :) kjøpt på xxl. :))
(Skulle tro jeg var sponset, haha)
 
Frøkna har fått en fra sistema nå, men de tar litt Plass i sekken synes jeg, så spent på hva hun får plass til når det skal være med bøker, pennal og en ipad hver dag.. Skal se om jeg finner bilde av den hun har.

Ellers har storebror en som det er god plass i og, fra blafre som du ser på bildene. Men den er blitt litt rar i formen etter vask i maskina..
1a33496d96d487076d49bf692b4bc41e.jpg
a2fc412282b6e06dc1bbba55fb938196.jpg

Denne har vi også, men den lekker[emoji31]
 
Kjøpte en nå fra rema for 28 kr. Unga var skikkelig fornøyd. Både 3.klassingen og 7.klassingen. God plass til skiver og frukt hvertfall. Lå i fruktavdelingen. To rom i den. [emoji4][emoji4]
 
Hørt mye bra om Sistema. Ei venninne bruker matbokser fra det merket. Selv har jeg kun drikkeflasker i det merket og er godt fornøyd.

Ellers har Tupperware gode matbokser. Er endel som selger på finn også.
Enig med Tupperware sine matbokser :) Jeg har med meg matpakke hver dag, og bruker bare tupperware. Veldig fornøyd, og de holder alltid tett. Har prøvd ulike andre bokser, men de fleste lekker eller blir ødelagt i vask...
 
Enig med Tupperware sine matbokser :) Jeg har med meg matpakke hver dag, og bruker bare tupperware. Veldig fornøyd, og de holder alltid tett. Har prøvd ulike andre bokser, men de fleste lekker eller blir ødelagt i vask...

Tupperware er best etter min erfaring. De har ulike typer og som sagt greit å sjekke ut finn.no også. Her bruker vi gjerne matboksen til middagsrester også, praktisk:)
 
Hva med å legge skivene i en Zipp-pose?

Det er ikke så praktisk, ser for meg at de skvises (selvopplevd).:wideyed: Og heller ikke spesielt miljøvennlig. Har blitt litt fan av å bruke ziplockposer til helt andre ting, feks tegneblyanter.
 
Back
Topp