Trenger en god bruktbil.. Hva slags bil har dere??

Lucas09 skrev:
Vi har Skoda octavia, kanongod bil med veldig god plass:) den vi har er 2009 mod da og vi gav 240 for den. Men går du ned noen år så blir de nok betraktelig billigere:)

Den har jo hvertfall ikke _veldig god plass_.

Jeg vil kalle den trang! på lik linje med den minste audi/bmw osv... baki får ikke en voksen nesten plass til bena.

Ville ikke valgt den. De synker nå også i verdi fort.

DenicaD skrev:

Lucas09 skrev:
Vi har Skoda octavia, kanongod bil med veldig god plass:) den vi har er 2009 mod da og vi gav 240 for den. Men går du ned noen år så blir de nok betraktelig billigere:)

Jeg vil kalle den trang! på lik linje med den minste audi/bmw osv... baki får ikke en voksen nesten plass til bena.

da tror eg du tenker feil. Har ekstremt god plass i vår bil vertfall. Har plass til 3 bilseter bak i bilen og heile 3 barnevogner med bagasje i bagasjerommet. Vil nå kalle det god plass. Har god plass til bena både framme og bak. Skoda octavia stasjonsvogn altså, ikkje sedan om det var det du tenkte på. Den vi har er jo forholdsvis ny når den er en 09 mod, så kan ikkje uttale meg om de tidligere modellene.

her har vi en opel zafira 2003 mod til salgs. kjempe bra stor fin bil... veldig bra stand.. 7 seter

Vi har bmw 330 xd og 520. Plassmessig så er 5-serien veldig god, og kan absolutt anbefale den :-) 3-serien vår har 4wd og er veldig kjekk å ha på vinteren, men merker godt at den er mindre enn den andre.

Vi har passat og er veldig fornøyd med det:)

Vi har en VW Passat stasjonsvogn fra 2002. Veeeldig fornøyde, god plass til alt!

De nye octaviene er mye større enn de gamle. Om du skal ha en eldre, så er det ikke plass til mye bak i der. Bagasjerommet er svært da, men det går på bekostning av baksetet. Er ikke lenge det er plass til å ha seter bakover i alle fall. 

Jeg hadde ikke gått for en opel. Vi har aldri hatt, men har fått beskjed fra mekanikerkompis, at det er mye feil på de og en del rust (om jeg ikke husker feil). 

Vi har touran og er fornøyd med den, men må nok litt mer opp i pris om den ikke har kjørt mye. 

Lykke til i jungelen..

Lucas09 skrev:

DenicaD skrev:

Lucas09 skrev:

da tror eg du tenker feil. Har ekstremt god plass i vår bil vertfall. Har plass til 3 bilseter bak i bilen og heile 3 barnevogner med bagasje i bagasjerommet. Vil nå kalle det god plass. Har god plass til bena både framme og bak. Skoda octavia stasjonsvogn altså, ikkje sedan om det var det du tenkte på. Den vi har er jo forholdsvis ny når den er en 09 mod, så kan ikkje uttale meg om de tidligere modellene.

Vi har Mazda 6, og er veldig fornøyd med denne. Stort og fint bagasjerom :)

Vi har Skoda Octavia og er av de som er veldig fornøyde.. :-) Er ikke verdens største bil nei (vi har 2006 modell da), men den duger veldig godt til oss, familie på fire.. Stort bakovervendt sete bak samboer som sitter i førersetet, og det har gått fint..! Men ikke plass til 3 seter da.. Hadde vi aldri fått i vår bil.. :-P
Men vi har pakka ALT av campingutstyr i bilen (telt, soveposer, puter, tepper, klær for 3 uker osv osv) til alle 4 i bagasjerommet OG fått igjen den rullegardina over bagasjen.. :-P 

Back
Topp