Trenger en forklaring som jeg ikke finner helt selv :/

Veldig spent :)

Glad i forumet
♡Julekulene 2021♡
Hei
Nå er jeg ganske frustrert og ett stort spm
Jeg pleier ikke ha sen menstruasjon men nå er jeg 2 dager over og ingen tegn til at den kommer
Har faktisk noe som ser ut som el slim. Helt gjennomsiktig slim
Hadde litt slim med brunt i for noen dager siden som ble borte

tok en test før helgen og ikm men blenda hvit
Nå er jeg to dager over og har tenkt nå skal jeg få det bekreftet
Kjøpte en clearblue og ja.. nada
Er det sååååå viktig å ta med morgenurin? Eller?

blir så frustrert og ett stort spm over ikke mens

Så ja noen som har noen teorier :,)
 
Med mine to første barn så kunne man bare se streken på morgenurin og selv da var den knapt synlig. Denne gangen derimot så tok jeg test 2 dager før forventet menstruasjon og sent på kvelden og det lyste to streker mot meg etter et minutt. Jeg tenker at du dessverre ikke er gravid denne gangen ettersom du allerede har tatt to tester men ta en ny test på morgenurinen om et par dager for å være sikker ☺️ Lykke til, håper det går din vei ❤️
 
Hei
Nå er jeg ganske frustrert og ett stort spm
Jeg pleier ikke ha sen menstruasjon men nå er jeg 2 dager over og ingen tegn til at den kommer
Har faktisk noe som ser ut som el slim. Helt gjennomsiktig slim
Hadde litt slim med brunt i for noen dager siden som ble borte

tok en test før helgen og ikm men blenda hvit
Nå er jeg to dager over og har tenkt nå skal jeg få det bekreftet
Kjøpte en clearblue og ja.. nada
Er det sååååå viktig å ta med morgenurin? Eller?

blir så frustrert og ett stort spm over ikke mens

Så ja noen som har noen teorier :,)

Jeg testet negativ med tidligtest 2 dager over ikm og var 4 dager over når jeg fikk 1-2 på cb digital. Den gangen mistet jeg i uke 5, men er usikker på om det er noen sammenheng. Noen får senere stigning. Tenker noen må jo ligge i nedre referanseområde på HCG også:)
 
Det høres egentlig ut som om eggløsningen er blitt forsinket denne gang, og dermed blir også mens forsinket. :) Du får prøve å teste i ny og ne, og se om det skjer noe. :)
 
Jeg testet negativ med tidligtest 2 dager over ikm og var 4 dager over når jeg fikk 1-2 på cb digital. Den gangen mistet jeg i uke 5, men er usikker på om det er noen sammenheng. Noen får senere stigning. Tenker noen må jo ligge i nedre referanseområde på HCG også:)

mm prøver igjen i morgen tidlig <3
 
Det høres egentlig ut som om eggløsningen er blitt forsinket denne gang, og dermed blir også mens forsinket. :) Du får prøve å teste i ny og ne, og se om det skjer noe. :)

hadde el slim da jeg skulle og mer enn det og ja nå er det slim igjen
Får bare vente å se ♥️ Takk for svar
 
hadde el slim da jeg skulle og mer enn det og ja nå er det slim igjen
Får bare vente å se ♥️ Takk for svar

Noen ganger slipper bare ikke egget.. :/
Ikke annet å gjøre enn å vente og se :)
 
Jeg har i mine svangerskap opplevd tydelige positive tester på kvelden flere dager før forventet mens, men svake tester på morgenen, så her er tydeligvis kveldsurin det beste :p
Jeg ville tatt en kveldstest, og ellers er det jo dessverre bare å vente...
 
Har du vurdert å ta en eggløsningstest? Jeg tenker det samme som Lillafrosk, at eggløsningen din er blitt forsinket eller at den ikke slapp egget og nå prøver igjen.
 
Har du vurdert å ta en eggløsningstest? Jeg tenker det samme som Lillafrosk, at eggløsningen din er blitt forsinket eller at den ikke slapp egget og nå prøver igjen.

nei egentlig ikke har aldri tatt de før
Men ja fortsatt ikke fått mensen, ømme pupper og en test til som fikk ett kryss Ila noen timer
Så skjønner fortsatt nada
Det kan jo være forsinket eggløsning eller at befruktingen har skjedd senere enn antatt eggløsning ca 16-18januar
Jeg tenkte ta en test igjen imorgen
 
nei egentlig ikke har aldri tatt de før
Men ja fortsatt ikke fått mensen, ømme pupper og en test til som fikk ett kryss Ila noen timer
Så skjønner fortsatt nada
Det kan jo være forsinket eggløsning eller at befruktingen har skjedd senere enn antatt eggløsning ca 16-18januar
Jeg tenkte ta en test igjen imorgen
Kan du legge ut bilde av testen? Hvis den er blå så er det jo en babystrek :) selv om det har gått litt tid.
 
Ser jo streken, men den øverste er kanskje litt tynn? Hva med å prøve en annen type test? :) jeg tror du er gravid :)

Skulle gjerne lagt ut en liten videosnutt for den ser tykkere ut enn på bildet og den der det synes svært lite synes bedre på videoen

men ja det merkelige er at de ikke ble synlig med en gang

Tenkte kjøpe meg 2 forskjellige tester i kveld som jeg kan teste med i morgen :happy7
 
Er streken blå? Den så så grå ut på telefonen min. Håper på babystrek :woot::p

Skyggestreker har en tendens til å komme litt over tid, men er streken blå er det babystrek, er den grå er det nok skygge.
 
Hvordan gikk det med dagens testing?:)
 
Back
Topp