Trenger du mye søvn for å fungere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Stine

Guest
Selv trodde jeg ikke at jeg klarte meg på så lite som 3 timer per natt....før jeg fikk barn :p
Meeen det gjør jeg om jeg må. :)
Hva med dere?

Har alltid klart meg på lite søvn, men hadde vært greit med 3timet sammenhengende nå og da ;)

Jeg klarer meg med lite. Har slitt med søvnen tidligere, så har på en måte blitt vant med det tror jeg :) klarer feks aldri å sove mer enn 7-8timer i strekk.

Så er jeg jo så heldig å ha sovebaby som sover natta gjennom, og jeg er alltid oppe før hun våkner..

Enkelte netter kan jeg klare meg med lite søvn, men over lengre tid går det ikke... Når jeg er på jobb, sover jeg ca 6-7 timer.. Nå når jeg er hjemme blir det litt lenger, avbrutt av et par måltider..

Klarer meg med bare noen timer for en veldig kort periode, også må jeg hente meg inn igjen. Men nå sovner heldigvis lille igjen på natt etter litt påfyll med mat :)

Jeg klarer meg med lite. Har slitt med søvnen tidligere, så har på en måte blitt vant med det tror jeg :) klarer feks aldri å sove mer enn 7-8timer i strekk.

Så er jeg jo så heldig å ha sovebaby som sover natta gjennom, og jeg er alltid oppe før hun våkner..
Må være deilig å våkne før babyen. Du for jo stelt deg litt og spist frokost før hun skal ha mat. Det skulle ønske at eg kunne ha gjort.

Back
Topp