Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: mammatil4!
Åja, slik badedrakt skal eg ha meg!!! NOT!!
Valkane hadde komme ut både under, over, og mellom....... [8D]
ORIGINAL: Molly80
Tanketrollet: genialt, babybjørn og badedrakt i samme tøystykke, genialt! Kan vel amme mens man er i vannet å [8D]
Monica: hehe.. ja, han ville det ja.. Han kan jo ta den på selv, blir sånn Borat drakt nesten [;)]
Dere andre, ja.. ikke sant, man føler seg jo så lekker for tida at den MÅ man jo bare ha!!
ORIGINAL: Tanketrollet
Tanketrollet: genialt, babybjørn og badedrakt i samme tøystykke, genialt! Kan vel amme mens man er i vannet å [8D]
Monica: hehe.. ja, han ville det ja.. Han kan jo ta den på selv, blir sånn Borat drakt nesten [;)]
Dere andre, ja.. ikke sant, man føler seg jo så lekker for tida at den MÅ man jo bare ha!!
ja ja, selvfølgelig. slipper man å tenke på melkesøl også. en dråpe i vannet.. bokstavlig talt [8D]
ja ja, selvfølgelig. slipper man å tenke på melkesøl også. en dråpe i vannet.. bokstavlig talt [8D]
Ja, da slipper man å gråte over spilt melk... når det går til næring av premature fisker og slikt, mener jeg [8D]
ORIGINAL: cucurs
Ja, da slipper man å gråte over spilt melk... når det går til næring av premature fisker og slikt, mener jeg
ja det er voldsomt mye premature fisker på babysvømming...NÅ FIKK JEG VIRKELIG LATTERKRAMPER i begge kinn. Dere er festlige å ha jenter[:)]
ORIGINAL: cucurs
Ja, da slipper man å gråte over spilt melk... når det går til næring av premature fisker og slikt, mener jeg
ja det er voldsomt mye premature fisker på babysvømming...NÅ FIKK JEG VIRKELIG LATTERKRAMPER i begge kinn. Dere er festlige å ha jenter[:)]
hehe.. ja vi er rasende festlige ser du [8D]
(eller bare helt elendig dårlig humor om du vil... [;)])
Har dere ikke fisker i svømmehallen??? Her kalles svømmehallen Mjøsa.. og skal vistnok være Norges største innsjø [8D]
Har dere ikke fisker i svømmehallen??? Her kalles svømmehallen Mjøsa.. og skal vistnok være Norges største innsjø [8D]
virkelig vranglære på deg... topper seg med at du er lærer. huff... [8D]
ORIGINAL: Mazter
Sign [8D] men skulle ønske jeg var en av de som kunne kjøpt den [:-]
Sambo meinte også at eg hadde vært lekker i ei slik ei og eg kunne tenkt meg å hatt ei slik ei... Men da må eg nå målet mitt!!!! Gå ned 25-30 kg!!!
ORIGINAL: Molly80Det henger og slenger allerede her, så om det slenger litt meir, gjer vel ingenting... [8D][8D][8D][:-] hihi..
ORIGINAL: Mazter
Sign [8D] men skulle ønske jeg var en av de som kunne kjøpt den [:-]
Sambo meinte også at eg hadde vært lekker i ei slik ei og eg kunne tenkt meg å hatt ei slik ei... Men da må eg nå målet mitt!!!! Gå ned 25-30 kg!!!
Men sikkert litt forskjell på å ha den på babysvømming, kontra syden etc..
Jeg har rast ned målet ditt jeg da... men det har jo gjort at huden henger her og der, så jeg tror ikke jeg skal prøve meg på en sånn [8D]