Trenger du badedrakt til babysvømming?

Molly80

Forumet er livet
Ekke denne perfekt, tror jeg bestiller den med en gang!!![8D]

http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=45901&productId=245034&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink=%2fListPage%2fSearch.aspx%3fSearchText%3dbadedrakt%26ConceptStoreCategoryId%3d%26B%3d1

PERFECT! [:D]

tror jeg må se og bestille jeg også, selv om jeg ikke går på babysvømming. Er jo tross alt snart bikinisesong. Og med den der imponerer jeg glatt alle og enhver som finner på og se i min retning, hihi [:D]

*ser for meg meg selv i den der..hah! lekkert, ja!*

ey, den der er konge. man kan bruke den litt som bæretøy også hvis det trengs [8D]

Den dær hadde sett bra fin ut på mæ og. Helt perfekt snitt[&:]
Tror jeg hadde fått noen rare blikk da ja.[:D]

blaaaah[:'(] Badetøy er ikke noe jeg orker å tenke på enda[8D] Gubben sa han gjerne ville ha sånn da[8D]

Tanketrollet: genialt, babybjørn og badedrakt i samme tøystykke, genialt! Kan vel amme mens man er i vannet å [8D]

Monica: hehe.. ja, han ville det ja.. Han kan jo ta den på selv, blir sånn Borat drakt nesten [;)]

Dere andre, ja.. ikke sant, man føler seg jo så lekker for tida at den MÅ man jo bare ha!!

ORIGINAL: mammatil4!

Åja, slik badedrakt skal eg ha meg!!! NOT!!

Valkane hadde komme ut både under, over, og mellom....... [8D]

Huff.. nå fikk jeg latterkrampe på din bekostning.. unnskyld [:D]

Men blir vel noe slikt for min del også... og velger jeg den rosa får jeg vel ekstra "grisepreg" over meg [8D]

ORIGINAL: Molly80

Tanketrollet: genialt, babybjørn og badedrakt i samme tøystykke, genialt! Kan vel amme mens man er i vannet å [8D]

Monica: hehe.. ja, han ville det ja.. Han kan jo ta den på selv, blir sånn Borat drakt nesten [;)]

Dere andre, ja.. ikke sant, man føler seg jo så lekker for tida at den MÅ man jo bare ha!!

ja ja, selvfølgelig. slipper man å tenke på melkesøl også. en dråpe i vannet.. bokstavlig talt [8D]

ORIGINAL: Tanketrollet

ja ja, selvfølgelig. slipper man å tenke på melkesøl også. en dråpe i vannet.. bokstavlig talt [8D]

Ja, da slipper man å gråte over spilt melk... når det går til næring av premature fisker og slikt, mener jeg [8D]

Ja, da slipper man å gråte over spilt melk... når det går til næring av premature fisker og slikt, mener jeg [8D]

ja det er voldsomt mye premature fisker på babysvømming...

Ja, da slipper man å gråte over spilt melk... når det går til næring av premature fisker og slikt, mener jeg

NÅ FIKK JEG VIRKELIG LATTERKRAMPER i begge kinn. Dere er festlige å ha jenter[:)]

ORIGINAL: cucurs

Ja, da slipper man å gråte over spilt melk... når det går til næring av premature fisker og slikt, mener jeg

NÅ FIKK JEG VIRKELIG LATTERKRAMPER i begge kinn. Dere er festlige å ha jenter[:)]

hehe.. ja vi er rasende festlige ser du [8D]

(eller bare helt elendig dårlig humor om du vil... [;)])

ORIGINAL: cucurs

hehe.. ja vi er rasende festlige ser du [8D]

(eller bare helt elendig dårlig humor om du vil... [;)])

Har dere ikke fisker i svømmehallen??? Her kalles svømmehallen Mjøsa.. og skal vistnok være Norges største innsjø [8D]

Har dere ikke fisker i svømmehallen??? Her kalles svømmehallen Mjøsa.. og skal vistnok være Norges største innsjø [8D]

virkelig vranglære på deg... topper seg med at du er lærer. huff... [8D]

virkelig vranglære på deg... topper seg med at du er lærer. huff... [8D]

Mohahaha... bare pass deg, kanskje jeg flytter og blir lærer for nurket ditt... mohahaha[:D]

ORIGINAL: Mazter

Sign [8D] men skulle ønske jeg var en av de som kunne kjøpt den [:-]

Sambo meinte også at eg hadde vært lekker i ei slik ei og eg kunne tenkt meg å hatt ei slik ei... Men da må eg nå målet mitt!!!! Gå ned 25-30 kg!!!

Men sikkert litt forskjell på å ha den på babysvømming, kontra syden etc..
Jeg har rast ned målet ditt jeg da... men det har jo gjort at huden henger her og der, så jeg tror ikke jeg skal prøve meg på en sånn [8D]

ORIGINAL: Mazter

Sign [8D] men skulle ønske jeg var en av de som kunne kjøpt den [:-]

Sambo meinte også at eg hadde vært lekker i ei slik ei og eg kunne tenkt meg å hatt ei slik ei... Men da må eg nå målet mitt!!!! Gå ned 25-30 kg!!!

Men sikkert litt forskjell på å ha den på babysvømming, kontra syden etc..
Jeg har rast ned målet ditt jeg da... men det har jo gjort at huden henger her og der, så jeg tror ikke jeg skal prøve meg på en sånn [8D]
Det henger og slenger allerede her, så om det slenger litt meir, gjer vel ingenting... [8D][8D][8D][:-] hihi..

[:D] mye å ta i, mye å bli glad i, sier nå jeg [;)]

Back
Topp