Trenger din mening

Gullklomp

Forelsket i forumet
Ok, litt små dilemma. Pytt pytt [8D]

Mathea skal til Bf i helgen, og bestemoren har akkurat kommet hjem fra jobb (nordsjøen), så har ikke sett henne på 3 uker. Hun har spurt om hun kan få ha henne i noen dager etter helgen. Men på mandag er det santa lucia i bhg, M vet ikke det. Er det da dårlig gjort av meg å sende henne til bestemoren? Hun bor et stykke unna, så hvis ikke hun får ha henne nå, så ser de ikke hverandre før julaften. Jeg får dårlig samvittighet hvis hun ikke får med seg santa lucia, men samtidig dårlig samvittighet hvis hun ikke får reise til bestemor. Hun er skikkelig bestemor dalt, har snakket om henne i flere dager nå. Tydelig at hun savner henne.
Jeg kunne virkelig trengt litt "avspassering" til å få kjøpt litt julepresanger og slikt også.

Hva ville dere gjort?

Tror jeg hadde sendt henne til bestemoren.. [:)] Som du skriver, ho er ikke stor nok til å skjønne at det er Lucia på mandag!

ORIGINAL: MeMyself

Tror jeg hadde sendt henne til bestemoren.. [:)] Som du skriver, ho er ikke stor nok til å skjønne at det er Lucia på mandag!

Enig!![:D]

hun kommer ikke til å savne den lucia dagen. kanskje bestemor lager litt lussekatter eller noe, og at de koser seg sammen. tror hun setter mer pris på det jeg!

Ja, jeg er ganskje enig [:D]
Da sender jeg henne til bestemoren med good samvittighet [:D]

ORIGINAL: JulieAndora

Ja, jeg er ganskje enig [:D]
Da sender jeg henne til bestemoren med good samvittighet [:D]

Ja, gjør det! [:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Helt enig med avgjørelsen din 

Og det går an å være lucia hjemme[;)][;)][;)]

Ville sendt ho til bestemor, vil få oppleve mange luciadager framover, i dag er det nissefest i bhg til A men sia han går halvt og har fri i dag så orker eg ikkje reise ned med 2 små aleine for da krever han masse og ho på 10 mnd krever jo sitt og da blir vi heime, som sagt det blir nok mange nissefester framover[:)]

ORIGINAL: Karsol

Ville sendt ho til bestemor, vil få oppleve mange luciadager framover, i dag er det nissefest i bhg til A men sia han går halvt og har fri i dag så orker eg ikkje reise ned med 2 små aleine for da krever han masse og ho på 10 mnd krever jo sitt og da blir vi heime, som sagt det blir nok mange nissefester framover[:)]

Ja, det er helt sant.. [:)]
Skjønner godt du ikke orker å stresse ned der med to unger..

Er bare det at M alltid er syk når det er noe "arrangemanger" i bhg. Så får litt dårlig samvittighet når hun er frisk og ikke får det med seg. Men nå er det jo som dere sier, hun vet ikke om det og skjønner det ikke enda[:)] Så da kan hun jo ikke ha vondt av det. [:)]

ORIGINAL: Vand

Og det går an å være lucia hjemme[;)][;)][;)]

Ja, Helt sant! Bestemor er kokk, så skal ikke se bort ifra at de lager lucia boller der [:D]

Hadde jeg og gjort det [;)]

Her er det og fest på mandag, så da er det bare å pakke seg av gårde.. lillebille er jo våken på den tiden hun, men men - går vel det og gitt [:D][:D]

ORIGINAL: MeMyself

ORIGINAL: KathMor

Hadde jeg og gjort det [;)]

Her er det og fest på mandag, så da er det bare å pakke seg av gårde.. lillebille er jo våken på den tiden hun, men men - går vel det og gitt [:D][:D]

Men det er jo så koselig med sånne "fester" også. [:)] De er jo så stolet når de skal få vise seg frem for mamma og pappa.. [:D][:D] Kjempe herlig!
Sikkert stor stas for Emma å vise frem lillebille også! [:)][:)]

ORIGINAL: *RubensMamma*

du gjør rett i å sende mathea til bestemore, ikke ha dårli samv for det[:D][:D]

Nei, nå ser jeg jo at jeg ikke er den eneste som ville gjort det [:)] Hun kommer til å kose seg masse, så [:D][:D]

ORIGINAL: Tjukkaaa

Hihih hiver meg på å være enig her[:D]

[:D][:D]

Back
Topp