Trenger desperat råd her

Zherena

Glad i forumet
Noen som har no ide på hvorfor tulla ikke sovner ordentlig etter første mating?
Når hun sovner for kvelden (første økt) sover hun som en stein, men etter første mating på natta så får hun ikke helt roen og sovner ikke godt nok til at jeg kan legge henne fra meg uten at hun våkner... Føler jeg har prøvd alt her, men får henne ikke til å sovne ordentlig. Vi blir jo utslitte her begge to :( Har nesten ikke sovet på 10 uker :(

Opplever det samme selv av og til.. Mistenker luft i magen. Tar det lang tid før hun sovner igjen? Har tatt opp imot 2 timer her..vi har bare måttet trøste og bysse og prøve å få henne til å rape skikkelig. Det er innmari slitsomt når de holder på sånn midt på natten.. Vet ikke om det var så mye råd akkurat... Du kan jo få henne sjekket hos manuellterapeut i tilfelle hun sliter med et eller annet? Ser forresten du skriver legge henne fra deg... Ammer du liggende? Hun kan ikke bare sovne på puppen da og så lister du deg unna?

1980 skrev:
Opplever det samme selv av og til.. Mistenker luft i magen. Tar det lang tid før hun sovner igjen? Har tatt opp imot 2 timer her..vi har bare måttet trøste og bysse og prøve å få henne til å rape skikkelig. Det er innmari slitsomt når de holder på sånn midt på natten.. Vet ikke om det var så mye råd akkurat... Du kan jo få henne sjekket hos manuellterapeut i tilfelle hun sliter med et eller annet? Ser forresten du skriver legge henne fra deg... Ammer du liggende? Hun kan ikke bare sovne på puppen da og så lister du deg unna?

Her tar det 4-5 timer ca før hun sovner igjen. Rimelig frustrerende, for jeg får ca 2-3 timers søvn hver natt. Når hun endelig sovner igjen så sover hun så dårlig at jeg ikke klarer å sove igjen. Vurderer å ta en tur til manuellterapaut for å sjekke. Jeg klarer ikke amme henne liggende, blir så sår for hun biter til og vrir på hodet og det gjør så forferdelig vondt :(
Jeg er rett og slett utslitt etter sånn her i 10 snart 11 uker :(
Hun blir jo sliten hun å, men hun bare smådupper om dagen så jeg rekker ikke sove noe før hun er våken igjen :(
Nå er jeg frustrert og desperat etter litt søvn 

Back
Topp