Trenger deres mening

*p!nk smile*

Forumet er livet
Jeg går i forening hver 14 dag (en ukedag) Nå har sambo og hans kamerater startet "forening/fest" 1 gang i mnd (lørdag) Da blir det drikking hver gang...og han kommer ikke hjem før 3 på natta for der de er går det sjelden buss[>:] Jaja tenker dere... 1 gang i mnd er ikke noe å syte for...men han har også vakt hver 3 uke,så da går 2 helger bort + han skal ut på andre ting utenom[:)][:@]Må også legge til at ingen av hans kamerater har barn.... [:)] Hva er din mening om dette??

Personlig så kjenner jeg at jeg blir sur av hele opplegget...kunne de ikke hatt "forening" i en ukedag..dette har de bare funnet på for å ha en unnskyldning for å drikke[:D]

Jeg hadde sagt at det får bli annen hver mnd, helgene sammen er veldig gode å ha for man ser så lite til hverandre i en hektisk hverdag[;)]

Selv om han vil være med gutta, så har han valgt familie livet og da blir ting faktisk annerledes en del år fremmover[:)]

Sett ned den berømte foten! [8D][:D]

ORIGINAL: LøveFisk i spionklær

Jeg vil tro at det er vanskelig for mannen din å si nei.. Han har vel ikke lyst å bli den kjipe som tynges av kone og barn mens de andre er single...

Samtidig så tenker jeg at det må være kjipt for ham om kompisgjengen gjør dette, og så får ikke han bli med...

Prøv det ut litt, og prat med ham om det. Kanskje han egentlig synes at du går på forening litt for ofte? [;)]

Gleder meg sånn til kameratene hans får barn,da får se at ting kan bli litt annerledes...[:D]Nei han bryr seg ikke om at jeg går i forening,da får han besøk så ser de filmer som jeg ikke ville ha sett[8D] Så det sier han er helt greit[;)] Men men vi får se hvor lenge denne foreningen varer før det dabber av[:D]

ORIGINAL: LøveFisk i spionklær

Jeg vil tro at det er vanskelig for mannen din å si nei.. Han har vel ikke lyst å bli den kjipe som tynges av kone og barn mens de andre er single... Samtidig så tenker jeg at det må være kjipt for ham om kompisgjengen gjør dette, og så får ikke han bli med... Prøv det ut litt, og prat med ham om det. Kanskje han egentlig synes at du går på forening litt for ofte? [;)]

Det tenker jeg også..
Jeg tror ikke jeg hadde syns det var så galt,er jo bare en gang i mnd....

ORIGINAL: Rebecca85

Jeg hadde sagt at det får bli annen hver mnd, helgene sammen er veldig gode å ha for man ser så lite til hverandre i en hektisk hverdag[;)]

Selv om han vil være med gutta, så har han valgt familie livet og da blir ting faktisk annerledes en del år fremmover[:)]

Sett ned den berømte foten! [8D][:D]

Jeg har sagt at det er helgene vi har sammen til å kose oss alle 3,sa at de kunne ha forening den helgen han har vakt,hehe..men det var ikke spennende[;)] Nei...vi får se hvor lenge dette varer[8D]

spørs hvor mye sosial input han får til vanlig det... er det kun den ene gangen i mnd han treffer kompiser så hadde jeg syntes det var greit, du får jo sosialt input hver 14. dag (selv om det er på en ukedag og en helt annen setting).

Back
Topp