Trenger deres innspill jenter *interiør*

M3rl0t

Elsker forumet
Skal pusse opp en gammel kommode. Har kommet så langt at jeg har grunnet den, men nå er jeg veldig usikker..

Er litt usikker på fargevalget:

1. Sort med tapetserte skuffefronter (sort tapet med koksgrått blomstermønster i)
2. Hvit med tapetserte skuffefronter
3.Helt hvit

Her ser dere resten av gangen.. Trappa skal blir helt hvit, med sorte trappetepper, og gulvet skal få mørkt "skifer"-laminat..

(skal ha samme type knotter på kommoden)

Kommoden skal stå der lampen står på bildet!

(PS. Beklager rotet, er gamle bilder)

Hva tror dere??

Tror alternativ 2 hadde vært fint :)

Issa88 skrev:
Tror alternativ 2 hadde vært fint :)

Sign! :) Kan fort bli litt mørkt med svartmalt kommode. Den ser jo litt stor ut også. Tror det vil føles renere med hvit med tapetsert front. Hørtes veldig fint ut! :)

Helt hvit ville jeg nok ikke tatt den, siden ALT annet er hvitt (skjønner at det kommer litt svart/grått på gulv og trapp). Av de alternativene du har skrevet opp, ville jeg muligens gått for hvit med tapet på skuffefrontene, evt svart bengalakk hvis du ikke syns det blir for mye? Men aller helst ville jeg nok valgt en helt annen farge (jeg syns det kan bli litt for kjedelig med bare hvitt... Men kommer jo an på hva du har i resten av huset, og hvordan stil du har). Jeg syns det er ganske kult med ett møbel, f.eks en slik kommode, som skiller seg ut helt, med en annen farge, f.eks turkis eller noe... Det er jo så mange farger der ute!!

Back
Topp