Trenger deres hjelp :)

*treSmå*enTil*

Elsker forumet
Septemberlykke 2015
Etter 2,5 år med p-stav tok jeg den ut forrige uke, 28.10 :) hadde sist mens 02.09:) hadde sex 28.10 og 29.10 og idag fikk jeg svak svak positiv gtest.. :)

Hvordan i pokker regne termin?:P

hvis du er usikker på termin vil du kunne få tidlig ul, bare å kontakte legen. gratulere forresten :)

Jeg ville dratt til legen og fått henvisning til tidlig ul :) Det fikk jeg da jeg var usikker på hvor langt jeg var på vei :)

Gratulerer og du får jo termin på oul så det kommer jo etterhvert;)

Gratulerer først og fremst :) siden du vet når du hadde sex vet du jo når du blei gravid. Og kan vel rekne ca ut i fra det. E det ikkje bare å legge til 2 uker da? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer først og fremst :) siden du vet når du hadde sex vet du jo når du blei gravid. Og kan vel rekne ca ut i fra det. E det ikkje bare å legge til 2 uker da? :)

Da er jeg enten 3+1uke eller 3 uke på vei ;) er ikke det veldig tidlig å teste positiv 1 uke etter befruktning?:p

Da er jeg enten 3+1uke eller 3 uke på vei ;) er ikke det veldig tidlig å teste positiv 1 uke etter befruktning?:p

Det går vel ann? Vanligvis har man jo kanskje syklus på 28 dager. Altså akkuratt 4 hele uker. Og mangen tester jo positivt 3-5 dager før mens. Så ja, fullt mulig. Hvis ikke er du jo blitt gravid med p staven?

Jeg testet mandagen å da va den negativ, og igår var den svak svak positiv :) skulle jo ha hatt mens 2.oktober og 2,november. Men de to har jo uteblitt..

Den høyre er fra igår og venstre idag . Den fra idag er negativ :/

Vedlegg

• 1415266653209.jpg
    1415266653209.jpg
    22,2 KB · Visninger: 11
Æsj, så kjedelig da, men det har jo ikke gått lang tid, så vips er dere der :)

Gir ikke opp :) men stod på det arket som fulgte med testene at fikk man svak strek skulle man teste pånytt etter 48 timer, jeg ventet bare 24 :p så tester i morgen også :) just in case :)

Back
Topp