Trenger deres beste tips!

Bkno2631982

Andre møte med forumet
Gravid for første gang (uke 12)
Trenger deres beste tips for hvordan å holde ut dette her. Jeg er kvalm hver dag, hele dagen. Kaster opp, ingen energi, deppa, irritabel,sliten, generelt veldig uvel. Hvordan holder dere ut? Jeg er knapt utenfor døra og vil ikke forholde meg til folk da jeg er så uvel (og sur).
Sytete, men sant
Klem

Ikke så mye trøst å komme med annet enn at det går over! Skal ikke komme med alle kvalmetipsene for de har du sikkert googla allerede ;) men kvalmestillende hos legen er det eneste som har gjort susen her, og akupunktur til en viss grad.

Kjenner meg igjen i mye av det du skriver. Jeg lever i håpet om at det vil bli bedre.
Håper det går over for oss begge snart. Klem[emoji173]️

Går gjennom det samme, tar en dag om gangen og prøver bare holde ut. Håper det blir snart bedre for oss alle som er i samme båt[emoji51]

Uff, har det akkurat på samme måte. Har noen relativt gode dager innimellom som gjør at jeg holder motet oppe. Men så kommer dagene, som idag, der jeg bare kaster opp og all mat smaker ekkelt.. er så sliten!! Lever i håpet om at det går over snart, men er redd det skal vare mye lenger :-( Har ikke noen tips egentlig, annet enn å tenke på hva som kommer når en er ferdig :-) det er en trøst for meg hvertfall. Også å nyte det dersom du har noen timer eller en dag det ikke er like ille.

For meg hjelper det med mye søvn, ofte mat, og mye vann med litt sitron i, og kanskje noen salte kjeks

Jeg har heller ikke så mye tips.. Her er det eneste som funker å utsette seg selv for minst mulig stimuli, sove og få i seg nok mat og drikke, selv om ingenting frister. Så er det bare å holde ut, rett og slett.. Ikke mye oppmuntrende kanskje...[emoji85] Trøsten er at det GÅR over. Og i den store sammenhengen er dette veldig veldig kortvarig (selv om det føles som en evighet i tortur akkurat nå).

Det som reddet meg litt i forrige svangerskap var saltstenger! Det lindret litt. Ellers er nok mye søvn en god ide. God bedring til dere alle [emoji173]️

Holder bare såvidt hodet over vannet her om dagene, så savnet etter en quockfix er veldig etterlengtet her også. Må bare komme igjennom dagene, se fremover mot målstreken og leve videre i håpet om at det blir bedre - forhåpentligvis ASAP!

God bedring til alle som dessverre sliter seg igjennom dagene. :Heartred

Back
Topp