Trenger dere nå :(

LykkeLene88

Forelsket i forumet
Er livredd! Kl15:10, ti minutter etter legekontoret stenger, så får jeg en blødning :( minner litt om en litt svak menstruasjon.. Kommer og går.. Er så redd for at det er starten på en spontanabort :( har snakket med legevakten, og de kan ikke gjøre noe fra eller til.. Så må ringe legen på mandag.. Til dere som har hatt blødninger i svangerskapet og hvor ting har gått bra, hvordan var det? Har så lyst og holde motet oppe, men ser ut som det går den feile veien :(

hadde eg vært deg, hadde eg ringt til føden å hørt om ul. Forklar situasjon din og at du e redd.. (overdriv tel di grader) Å sei at du ønske en ul-undersøkelse i kveld :)

Har desverre opplevd det samme - at de ikke vil ta det noe alvorlig siden man er så kort på vei osv. Så legevakta ville absolutt ikke la deg få en ul for å roe deg ned?!? Så typisk at slikt skjer på en fredag da :/ Har opplevd blødninger i begge de første svangerskapene og alt har heldigvis gått fint :) så du må ikke tenke at det må gå galt - selv om evt helsepersonell du har vært i kontakt ned sikkert har virket en smule avvisende i forhold til din situasjon...håper det går bra med deg i alle fall, og at du i det minste får en sjekk på mandagen :)

Jeg har ringt både føden og legevakten.. På føden sa de at ikke det var noe å gjøre, så måtte kontakte fastlegen til mandag.. På legevakten møtte jeg en lege, som heller ville fortelle meg hvor normalt det er og abortere før uke 12, og at det ikke var noe å bli lei seg for for slik var naturens gang.. Så jeg må nok bare vente til mandag da innse hva som skjer...

Uff så kjedelig å bli avvist sånn, har skjedd meg og forrige svskap, men hvor mye blør du og farge? kan være en uskyldig blødning da, hold oss oppdatert.

Du får bare legge deg flatt og hvile masse. Jeg hadde blødning i uke 8 i forrige svangerskap og fikk en helt perfekt gutt, så det kan absolutt gå bra :)

Krysser fingrene for at alt er bra med den lille spiren <3 er kanskje mulig å ringe privat institutt å få time til ultralyd i morgen? har ihvertfall hørt at noen har oppe på lørdager!>

Er så utrolig dårlig at ingen vil ta deg inn og sjekke deg så du slipper å gå å være bekymret!! Huff.. Det er heldigvis mange som har blødninger 1 trimester og alt går bra <3 håper det ordner seg så du slipper å vente til mandag!>

Uff, ubehaglig...hvor langt er du på vei?? 
Jeg blødde i uke 10 første gang og i ca uke 6 med andre mann, begge gutta er friske og raske ;) 
trenger ikke å bety SA..LYKKE TIL =) 

Har du sluttet å blø? :( Hørtes ikke noe godt ut, selv så styrtblødde jeg, men er jo fortsatt gravid, trenger ikke nødvendigvis dreie seg om SA..! Og du kan bli henvist til ul..er det ingen private ul du kan kontakte i morgen..

Håper alt går bra med deg..

Klem! 

ikke moro å bli avvist på den måten!! har aldri opplevd dette, men håper det er en uskyldig blødning og at spira di klamrer seg fast der inne :) blør du enda? mye?
sender deg en goood klem<3

Er så godt å få så mange svar fra dere.. Jeg blør fortsatt ja, det kommer litt og litt..ikke blødd noe særlig i natt.. Ingen klumper i blod, blodet kan sammenlignes med typisk vanlig mensenfarge.. Det er desverrre ingen privatklinikker her i kr.sand som tar folk på lørdagene :( til dere som har hatt blødninger, har dere hatt smerter i korsryggen samtidig? Jeg har hatt vondt i korsryggen hele svangerskapet så langt, men bekymrer meg mer nå som jeg også blør :S samtidig så er det på denne tiden jeg i utgangspunktet skulle hatt mensen, så vet ikke om det kan ha en sammenheng.. Er 7+4 på vei...

Må vere heilt forferdelig å gå rundt i uvisshet!
Stor klem til deg frå meg! Håpar at det har gått bra med den lille!

dette har jeg også problemer med. har også blitt avvist av legevakt og div, ringte da privat klinikk og fikk time på dagen. han tok innvendig ul og der var det et lite frø med et bitte lite hjerte :) plages enda med små blødninger men kun på papiret, men fikk beskjed om og ikke bekymre meg så lenge det ikke var masse som kom. dette kan komme av små rifter i sjeden. jeg fikk hvertfall beskjed om og bare ta det veldig med ro og hvile masse.
Masse lykke til :) dette går nok bra :)

Jeg har hatt to styrtblødninger, men er fortsatt liv:-) Gyn sa at så lenge det ikke er klomper, så kan det være en uskyldig blødning. Håper du får komme inn til en sjekk over helgen, er helt forferdelig å gå slik å vente og tenke. Føler med deg og krysser fingrene for at du får se en flott spire snart:-) Hadde ingen smerter i korsryggen, men mensmurringer/smerter nederst i magen.

Hei. Håper det går bedre med deg nå. Jeg hadde en sa i uke 6 i mars i år. Da starta det med små blødninger og Ila noen dager ble det mer og mer, og der ble skikkelig vondt da var det ikke tvil, i tilleg forsvant såklart gravid sympomenen også sakte men sikkert! Så du har ennå ett håp så lenge ikke blødninger og smerte tar seg opp! Kom deg inn på kontroll tidligst mulig imorra så håper vi dette går bra! Stor klem til deg!

Dessverre så opplevde jeg sterke smerter og en liten klump i blodet på lørdag.. Så er vel forberedt på t dette har gått galt dessverre :( har fått time kl 12 i dag hos legen, så må bare ta det derifra.. Jeg vil bare ha en bekreftelse så jeg er 100% sikker, er helt forferdelig og gå i uvisshet! Oppdaterer dere senere..

Uff, føler med deg, klem og håpe at alt er bra med deg og den lille:)

Back
Topp