Trenger dere nå.

CamillaA

Betatt av forumet
Jeg er gravid i ca uke 5.
I går og idag har jeg hatt brun utflod. Idag litt mer enn i går.
Det er ikke blod, klumper eller vondt i magen.
Jeg er livredd for at det er en SA. Hva tror dere? :S

slik hadde jeg også det. Jeg testet positivt på morgenen, og senere på dagen hadde jeg brunlig utflod. Slik jeg pleier å ha rett før tanta kommer... [:'(] Dette var i uke fire. jeg trodde også det var beg. på SA, men testet på nytt igjen nå på fredag, og den ble meget positiv. Såååå, det trenger absolutt ikke være en SA! [:)] Det kan kanskje være en festeblødning? [:)] Dette skal gå bra camillaa!

Det kan være festeblødning[:)] Krysser fingrene for deg, og håper det ikke er noe galt!

Småblødninger og utflod er helt normalt i svangerskapet, dette går bra, skal du se [:)] Men hvis du blir veldig bekymret, kan du få det sjekket, f.eks. hos gynekolog? Det gjorde jeg, veldig betryggende [:)]

håper det er HELT ufarlig!!![:)][:)]

jeg er så redd, fordi jeg og min samboer har prøvd såå lenge på å bli gravid..

burde jeg gå til legen i morgen? er det noe han kan gjøre når jeg bare er litt over 5 uker på vei?

ORIGINAL: *Knøttet*

Krysser fingrene for deg!![:)] Håper og tror at det bare er litt utflod- noe som er helt normalt!

ORIGINAL: camillaa

jeg er så redd, fordi jeg og min samboer har prøvd såå lenge på å bli gravid..

burde jeg gå til legen i morgen? er det noe han kan gjøre når jeg bare er litt over 5 uker på vei?

Han kan jo henvise deg til UL så kan du se hva som er der..
men siden du ikke blør hadde ikke jeg gjort noe mere med det nå[;)]
det er nok igenting[:)]

Tror ikke du trenger å bekymre deg for her er det i hvertfall normalt[:)] Alle tre gangene jeg har oppdaget at jeg er gravid har jeg hatt masse brunt blod som du beskriver. Jeg har hatt det i flere dager og hatt menssmerter så jeg har trodd at jeg har fått mensen, men så har det avtatt. Så her har jeg i hvertfall aldri mistet. Bank i bordet[:)] Så krysser fingrene for deg og tror nok at du bare kan puste ut og nyte svangerskapet[:)]

Ikke godt å gå å engste seg i den tiden man egentlig bare burde nyte.
Men, jeg vet at det er mange som har litt blødning i den tiden man egentlig skulle hatt mens. Om det fortsetter eller du fortsatt er engstelig har jeg villa tatt en tur til fastlegen[:)]

Har hatt brun utflod i dag eg og...

har 2 barn fra før men ikkje opplevd dette i tidligere svangerskap...

eg komme til å ringe volvat i måren tidlig å se om de har en time til meg til gynekolog.
Da slipper eg hvertfall gå å engste meg om alt eg bra :)

Back
Topp