Trenger bryllupsgave tips!

sillivanilli

Elsker forumet
Vi er bedt i bryllupet til søstern til sambo. Men de vet ikke hva de ønsker seg. Og jeg vet ikke om noe de trenger..
Trenger ideer. Og helst ikke så gruelig dyrt.. Litt stramt budsjett her.

Gavekort på ett eller annet.[:)]

Ja, det er jo en ganske safe gave. [:)] Men vet ikke helt hva slags butikker som er der, eller hva som blir brukt. Kjempekjedelig å ha gavekort et sted man ikke vil ha noe. Får undersøke litt.

Andre som har forslag??

Du kan jo spør dem om hva de ønsker seg[:)]

Jeg giftet meg for et par måneder siden, og noen av presangene vi fikk og ble glad for er:
kokebøker
fat
vaser
duker
kakespader
lykt med kubbelys
skåler
vannkaraffler osv

[:D] Mange av disse alternativene kan du få for ikke mange hundrelappene[:)]

Takk det var gode ideer. [:)]
Har spurt dem, de visste ikke..

Fler?

Sengetøy av litt finere stoff og kvalitet?

Sengetøy ja, det har jeg faktisk ikke tenkt på. [:)] Takk!

Flere ideer?

Gavekort møbelforetning.

eg vett de selger nåken sånne fine store fakler på stang så en har olje oppi.. de kan stå ute me innganspartiet når en ska ha gjester foreksempel. svigerinna mi fikk 2 sånne når hu gifta seg. KJEMPE flotte. tror de kosta ca 500- 1000 kr. spørs litt hvor du kjøper de. kvaliteten du vil ha osv=)

Rosedahl Grand Cru er et veldig fint merke, der kan man kjøpe glass, dessertskåler, karafler o.l til en rimelig penge.
Det samme med Eva Solo.

Syns de to er flotte merker og ikke spesielt dyrt, også er det mye tilbehør til begge merkene, så man kan gi dem i gaver i mange år fremover [:D].

Grand Cru og Eva Solo

Penger [:)] Det ble ihvertfall jeg veldig glad for da jeg giftet meg. Bedre med det enn masse ting du ikke har bruk for [;)]

Når det gjelder gavekort så kan du vel kjøpe et sånt som kan brukes på mange plasser (senter f.eks) Her i Tromsø finner sentrumsgavekort og de kan brukes på nesten alle butikker som finnes i sentrum, også de sentrene som er der

Vi var nettopp i bryllup til broren til min sambo, vi ga penger vi. Alle blir jo glade for penger. Jeg har iallefall blitt glad.

www.linenfactory.no

fant en del fine ting der jeg i hvertfall, som jeg kjøpte når jeg skulle i bryllup. De sender også:)

Gavekort på SPA[:D]
De har (iallefall på wah wah) sånn time for par[:)]

Tusen takk for mange gode ideer! Skal gå å lufte dem for sambo. [:)]

Mange legger ut ønskelister på Tilbords, Glassmagasinet o.l. Kanskje de og har gjort det? [:)]

Back
Topp