trenger bekreftelse...

Fargeklatten

Gift med forumet
på at jeg er gravid! Jeg mistet i uke 8+4 i februar. Og fikk ul før de store blødningene startet, og de fant ikke noe foster. Dette var før "alt" kom ut...Så jeg bekymrer meg veldig for at jeg ikke er gravid, eller at noe er galt...

Så jeg har bestilt time til lege, fre 4 mai, for å ta blodprøve og kanskje få tatt ultralyd (hvis det ikke er for tidlig), som de har på legekontoret...håper at dette skal gjøre meg roligere, men det er jo en stund til. Flere som har det sånn? litt slitsomt, håpte at jeg skulle være rolig ei stund til...   
 
Jeg skjønner godt hvordan du har det. Jeg mista i uke 9, og så ble jeg gravid igjen med et hjertebarn som døde 8 uker gammel..så at dette skal ende med et friskt barn er litt vanskelig å forestille seg...

Pga det som skjedde med Samuel så får jeg henvisning til tidlig ultralyd, det sa ihvertfall hjertelegene at ikke var noe problem. Så jeg håper jeg får i uke 8...

4.mai er ikke lenge til da...men det er nok altfor tidlig til at man kan se noe bankende hjerte..men du vil vel måle hcg da sikkert? Det er ikke lett å være rolig de første 12 ukene uansett så vi får bare håpe de går fort! Lykke til!
 
Takk for svar samuels hjertemamma :) har lest om lille samuel, og det gjør vondt i hjertet å tenke på alt dere har måttet gått igjennom. så utrolig trist og uforståelig. Forstår godt at du strever med å tenke at det går bra denne gangen. Var samuel ditt første barn? 

Skulle ikke være noe problem å få henvisning til tidlig ul, vil jeg tro. Store klemmer til deg, jeg håper det ordner seg for deg! <3

nei, det er egentlig ikke så lenge til...så får bare slappe av og holde meg opptatt til da:) kjenner at jeg holder gleden over å være gravid litt på avstand, i tillfelle...men håper det blir lettere etter hvert :)
 
Back
Topp