Trenger barnevogn tips

CrazyCatLady

Andre møte med forumet
Hei. Trenger tips til barnevogn. Ønsker vogn som er flott å trille både i terrenget, altså humpete grusveier og lignende, men også asfalt, og i snø. Vil ha Duo vogn, eller iallefall en bag for baby delen, og en egen sportsdel. Har sett på Joggster twist med bag. Norn tips noen har å komme med? Babybagen skal vere romslig, og sportsdelen må kunne også legge ryggen helt ned.

Vi er veldig fornøyde med Easywalker sky-vognen vår. Stor bag, full liggestilling i sportsdelen og den kommer til over alt!

Emmaljunga City Cross, men jeg elsker vogner med 4 hjul og kan ikke fordra 3-hjulinger ;)

Den er lett å trille på alle underlag ute, og enkel å få med seg opp trapp og inn overalt. Funker også på kjøpesenter, den er lett å legge sammen og tar ganske liten plass i bilen. I tillegg er den lett å løfte. :) 

Bagen kan se litt simpel ut, men jenta vår brukte den til 9 mndr. og storebror til 6 mndr, for da ville han opp å sitte. :)

Enkelt klikkesytem slik at det blir sportsvogn. Den har full liggestilling, stor kalesje som beskytter for regn, sol og vind. Gode seler og fin for barnet å sitte i. Enkelt å justere fotbrettet. 

I tillegg kan du ha forskjellig farge på bag og sportsdel, noe som er kjekt da Emmaljunga har mange fine farger :D

Lykke til, elsker vognen vår.

Hilsen ei som bor på landet i Trøndelag :)

Siril85 skrev:
Hei. Trenger tips til barnevogn. Ønsker vogn som er flott å trille både i terrenget, altså humpete grusveier og lignende, men også asfalt, og i snø. Vil ha Duo vogn, eller iallefall en bag for baby delen, og en egen sportsdel. Har sett på Joggster twist med bag. Norn tips noen har å komme med? Babybagen skal vere romslig, og sportsdelen må kunne også legge ryggen helt ned.

eneste jeg kan anbefale som er skikkelig romslig er simo duo eller emmaljunga.
velg en med store lufthjul som ikke er svingbare!

Var å kjøpte easywalker qtro duo i dag. Stor bag, lett vogn, 4 hjul (svingbare forhjul), full liggestilling på sportsdel. Veldig fornøyd.

Sier også Emmaljunga city cross :)

Selv valgt den med tanke på at hjulene er store nok til å klare meg på vinteren med snø/slafs, og på sommeren kan jeg gå i skog/mark/sand/grus.

Selve vognen er veldig lett, mange praktiske løsninger, ++

Back
Topp