LinnSukkerspinn
Glad i forumet
..... slettet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for synspunkter!lillespire2013 skrev:
Saken er at det er hennes gjeld men han hat stått som medlåntaker. det gjenstår 30.000 kr så er hun gjeldsfri (på DETTE lånet som har gått såpass langt) og da er han også kvitt anmerkningen
Nå vil han bruke sine skattepenger, han fikk 25.000, pluss litt av ferieplaner pengene våre å betale disse 30.000 så han blir kvitt anmerkningen.
Oppå det hele skal hun få overta bilen hans, som nå har vært vår, og som jeg har betalt ned på i 2 mnd nå, i tro på at det kun var hans... Det blir hennes da de står som felles eiere på den og hun vil ta over den sammen med huset.
Det er så mye styr. og jeg er så deppa og lei meg. en ting er at jeg er en hormonell prøver i dpo-land, en annen ting er de ringene. de er bestilt og nå må vi droppe og hente de slik at hun kan bli gjeldsfri. (det er sånn det føles for meg - barnslig følelse men likevel).... Men går seg vel til, tillater meg selv bare å være litt sint og lei meg akkurat i dag..