trenger babyvogn

loccolita

Andre møte med forumet
har en liten bil.(toyota corolla) så derfor trenger jeg en liten vogn....
men finner ikke så mange jeg syns er noe.. så noen som vil hjelpe meg ? og som kanskje har en fin vogn å anbefale?

hva med en tfk joggster twist med mykbag? ganske liten slått sammen :)

Emmaljunga nitro med citybag er ikke så stor når den er sammenslått, men har gode mål på sportsdelen og baggen.

Bugaboo tar og liten plass. Den er lett å løfte inn og ut av bil. Har god plass i babybaggen, super å trille, vendbart styre, 2 mindre svingbare hjul og 2 større faste. Det har nitroen og, men fordelen med Bugaboo er at det går an å få tak i vinterhjul(større hjul) du kan bytte over til når det trengs. Det går ikke an å skifte over til vinterhjul på Emmaljunga nitro.

liten vogn funker ikke lenger her.... fikk beskjed i dag at jeg venter TRILLINGER!!!
hele 3 små fantetroll....

så trenger ny bil og....

wow, Gratulerer så masse. Det blir spennende vil jeg tro. Masse lykke til

loccolita skrev:
liten vogn funker ikke lenger her.... fikk beskjed i dag at jeg venter TRILLINGER!!!

så trenger ny bil og....

Wow! Gratulerer! Dæven..

jo takk :) litt i sjokk enda... tror jeg kommer til å være det en stund...

loccolita skrev:

så trenger ny bil og....

Wow..Gratulerer så mye.

Nei, da holder det ikke med lita vogn. Holder ikke med Bugaboo donkey heller da, som er Bugaboo sin tvillingvogn.

Får jeg lov å spørre om du har unfanget de 3 naturlig, eller har du fått hjelp av hormonkur el.l

Går selv på dobbel pergo kur nå, og vet jeg har en reelt større sjanse for tvillinger enn om jeg ikke brukte pergo.

ønsker4mann skrev:

loccolita skrev:

så trenger ny bil og....

Wow..Gratulerer så mye.

Nei, da holder det ikke med lita vogn. Holder ikke med Bugaboo donkey heller da, som er Bugaboo sin tvillingvogn.

Får jeg lov å spørre om du har unfanget de 3 naturlig, eller har du fått hjelp av hormonkur el.l

Går selv på dobbel pergo kur nå, og vet jeg har en reelt større sjanse for tvillinger enn om jeg ikke brukte pergo.

Helt naturlig. det var på første forsøk og.. at vi skulle klare 3 da. jeg ville ha en til jeg.. hehe

finnes vel trillingvogner vel ? aiai.. ser for meg en umulig vognjakt og noen dyre mnd fremmover..

Ja det finnes det,har sett det men er ikkje siker på hvor fortak i det men må heilt sikkert spesial bestiles.
Prøve å søke lit rundt så kansje finner du noe.
Gratulerer og masse lykke til vidre i svangerskapet spende med tre da :)

Oj det må ha vært litt av et sjokk ja :-D
Har du flere barn fra før?

Ang vogn, så tror jeg trillingevogner stort sett må spesialbestilles, vet at MB/Oth hadde trillingvogn før, men at den nå må spesialbestilles. Ellers finnes det sikkert mer utvalg i USA, (der finnes jo alt) og kanskje det går an å få sendt den hit. =)

loccolita skrev:

ønsker4mann skrev:

loccolita skrev:

så trenger ny bil og....

Wow..Gratulerer så mye.

Helt naturlig. det var på første forsøk og.. at vi skulle klare 3 da. jeg ville ha en til jeg.. hehe

finnes vel trillingvogner vel ? aiai.. ser for meg en umulig vognjakt og noen dyre mnd fremmover..

Så fantastisk. Ja, dere gjorde jobben skikkelig dere når den først skulle gjøres.emoticon
Skal bli spennende å følge deg her inne, dersom du velger å oppdatere oss da selvfølgelig. Uansett masse lykke til med svangerskapet.

loccolita skrev:
takk takk :)

jeg har en sønn på 5 år..

Blir spennende for han og, ikke bare med 1søsken, men hele 3 stk på engang. :)

Back
Topp