trenger å få klage litt

babyT

Forumet er livet
Dette er ikke gøy! De to siste dagene har virket som en evighet. Magen og ryggen verker konstant, og blir verre hver gang jeg beveger meg. Å gå på do er særlig vondt. Håper virkelig smertene avtar snart! Stakkars mannen min vet ikke hva han skal gjøre for meg. Tror nesten det er verre for han, jeg. Kan ikke være lett å se at jeg har vondt uten å kunne gjøre noe særlig.

Jeg håper virkelig dette forsøket lykkes, for vet ikke om jeg klarer flere slike runder.

Stakkars deg da[:(]
Er det nesesprøyen du reagerer slik på da???

ORIGINAL: 1Hege

Stakkars deg da[:(]
Er det nesesprøyen du reagerer slik på da???

Nei. Jeg har endometriose som sitter på tarmene og urinblæra. Har alltid sterke menssmerter. Til vanlig tar jeg veldig sterke smertestillende, men de er såkalte NSAID preparater (er det ikke det det heter?) og de får jeg ikke lov å ta nå rett før forsøket. Eneste jeg kan ta er en paralgin forte og en paracet 4 ganger i døgnet, og det er ikke nok [:(] Unner absolutt ingen å ha slike menssmerter som dette! Var til lap for ett år siden, og fikk da fjerna litt endometriose, men de turte ikke ta det som lå på tarmene og blæra. Da måtte jeg ha åpen operasjon forstod jeg.

Apple: p-piller har vært redningen min i alle år. Da kunne jeg styre slik at jeg kun hadde mens et par ganger i året, og da ble det ikke så ille. Endovevet fikk ikke bygd seg opp slik det har gjort nå, så ja, p-piller blir nok et alternativ etter fødsel om ikke smertene avtar.

Huff, da har jeg bestemt at det er siste gang (iallefall før søskenforsøk) at du ikke kan ta smertestillende!!!!
Dermed sagt du BLIR gravid på først forsøk!!! [:)]
Hold ut!!!

ORIGINAL: 1Hege

Huff, da har jeg bestemt at det er siste gang (iallefall før søskenforsøk) at du ikke kan ta smertestillende!!!!
Dermed sagt du BLIR gravid på først forsøk!!! [:)]
Hold ut!!!

Takk Hege [:)] Nå må jeg jo bli gravid, siden du har bestemt det [;)]

Er heldigvis bedre idag da [:)]

kossen går det med deg i dag?

Uff, innom med god bedring ønsker!!

ORIGINAL: *Levende Lys*

kossen går det med deg i dag?

Det går mye bedre idag, takk [:D] Har vært på jobb, og nå skal jeg straks kjøre til Finland og handle litt kjøtt.

ORIGINAL: ~ Babysyk ~

Håper du blir bedre snart... Og du skal bli gravid, for det har jeg bestemt [:)]

sign denne. Også må jeg legge til at det er morsomt å lese at du skal til Finland for å kjøpe kjøtt da babyt, vi her nede reiser til Sverige, da høres det veldig eksotisk ut å reise "helt" til Finlnad for å gjøre det (skjønner jo at det er nærmere for dere altså[:)])

Back
Topp