Jeg er 9 uker på vei nå. Hjertelyd og alt fint i uke 6+6. Ingen antydning til spotting, blødning eller smerter. Hadde en del symptomer i starten, typ ømme bryster, masse ligamentsmerter første uken, noe uggen iblant og tett i nesa. Men fra uke 8 til uke 9 har symptomer sakte men sikkert dabbet av, og nå er det meget lite igjen. Det vil si brystene er knapt ømme, ligamentsmerter kun i ny og ne (sånn skikkelig vondt kanskje en gang om dagen) og ikke kvalm. Fortsatt tett i nesa og blir fort andpusten. Men i går jobbet vi masse i hagen og det gikk helt fint, minst 20 trillebårlass med jord ble flyttet på (skal så gress). Man skal bare være glad man er i fin form, men det virker så unormalt. Jeg vet så inderlig godt at det ofte roer seg rundt denne perioden, men man blir så nervøs. I tillegg var jeg så dum og tok frem angelsound, og så klart hørte jeg ikke noe på den så tidlig. Også blir humøret mitt dritt, går bare rundt og er så bekymret og jeg som har vært så rolig frem til nå. Har hatt god følelse rundt svangerskapet hele veien, men nå tar engstelsen over fullstendig !! Enda 4 uker til ny ultralyd.
Jeg har hatt to svangerskap fra før... Den ene gikk fint (men var veldig bekymret da også og sist var det BO (MA), men da hadde jeg dårlig følelse helt fra start!!
Høres utakknemlig ut, men alt hadde virkelig vært bedre med litt oppkast som et tydelig symptom.
Jeg har hatt to svangerskap fra før... Den ene gikk fint (men var veldig bekymret da også og sist var det BO (MA), men da hadde jeg dårlig følelse helt fra start!!
Høres utakknemlig ut, men alt hadde virkelig vært bedre med litt oppkast som et tydelig symptom.