trenge HJELP........

• Trådstarter Trådstarter Be
  • Opprettet Opprettet

Be

Betatt av forumet
Ine sliter veldig me magen de siste 2-3 dagene :(  og eg får så vondt av na. Eg har holdt meg vekk fra melk de siste dagene men eg har ost på skivene mine. Fant ut at d va jordbær i smoothien eg drakk t frokost, så den drakk eg ikke i går og holde meg langt vekke fra den nå.  Kor lenge sitte "maten" i morsmelken?

trenge alle tips som kan gjøred bedre for min prinsesse......

Jeg fant ut at jeg måtte kutte ut druer og sjokolade og dagen etter at jeg sluttet med de matvarene var hun mye bedre faktisk.
Jeg drikker melk men det virker som det går greit.

Oi, kan de få vondt i magen av sjokolade?? Woops, det visste ikke jeg! Er det noe annet enn skalldyr, jordbær, brus, sterkt krydder og ting man blir oppblåst av som feks kål og erter?

Jeg holder meg borte fra melk (men spiser ost og yoghurt) og ting med mye melk i , løk, kål, erter, brus (kullsyre), sjokolade, det meste av frukt bortsett fra banan, sterkt krydret mat (f.eks spekepølse) og kaffe. Lillegutt skriker fortsatt en del så vet egentlig ikke om det har noen effekt, men gjør det uansett en stund til. Tenker å prøve å bynne med f.eks kaffe igjen ganske snart. Det er ihvertfall de tinga jeg har hørt at mange små reagerer på. Tror at det "slår ut" i melka etter  ca ett døgn (bortsett fra kaffe), og henger sikkert i en stund. Huff, det skal ikke være lett bestandig... :(

Back
Topp