Trenge hjelp til Marius herre arm

bessie

Elsker forumet
I oppskriften står at siste maske alltid skal strikkes vrang men gjelder dette også når man skal begynne på mønster også?
 
I oppskriften står at siste maske alltid skal strikkes vrang men gjelder dette også når man skal begynne på mønster også?
Strikker du med isydde ermer? Ikke rundfelling?

Om ikke annet er oppgitt strikker du den vrang også på mønsteret. Personlig strikker jeg ikke noen masker vrang, heller lager meg ei merkemaske og øker ved siden av den heller
 
Strikker du med isydde ermer? Ikke rundfelling?

Om ikke annet er oppgitt strikker du den vrang også på mønsteret. Personlig strikker jeg ikke noen masker vrang, heller lager meg ei merkemaske og øker ved siden av den heller
Hehe hva er forskjellen? Eg strikke rundt iallefall :) :p
 
Haha eg ser jo ikke forskjell :p :-D

Men dette strikke eg
 

Vedlegg

  • 1466851300754.jpg
    1466851300754.jpg
    62,9 KB · Visninger: 12
Haha eg ser jo ikke forskjell :p :-D

Men dette strikke eg
Da strikker du med isydde ermer :) om du vil ha vrangmaska lager du den vrang hele veien, til og med i mønsteret :)
 
Jeg holder på med akkurat den samme nå og ja, jeg strikker vrangt på mønsteret og. Den vi uansett ikke synes når genseren er ferdig, siden den gjemmer seg mellom de rette maskene.
 
Jeg holder på med akkurat den samme nå og ja, jeg strikker vrangt på mønsteret og. Den vi uansett ikke synes når genseren er ferdig, siden den gjemmer seg mellom de rette maskene.
Ja eg og har bare tatt den vrang :) er det til voksen eller barne genser du strikke?
 
Back
Topp