Treng tips!

Tommelise86

Betatt av forumet
Hei!

Min kjære samboer har 23 års dag den 6 august å æ kom på at æ ikke har peeeeiling på ka æ ska kjøp t han i gave....
Æ syns han e kjæmpe vanskelig å kjøp gave t for han e bil interisert å ka faen ska æ kjøp som har nå me bil å gjør? [8D] Han e opelfrelst såklart..
T jul så fikk han et sånn brett me hjul på som han kan skubb sæ under bilen me når han hell på å fikse å mekke, så no har æ gått tom for idea... Har kjøpt klær og parfyme t han et år å men han har attpå t sær kles smak så han e som sagt vaaaanskelig å kjøp gave t. ikke flink t å bruk smykka heller :P

Har jo såklart lyst å kjøp nå som han blir kjæææææmpe glad for, men veit itj ka d kan vær [&:] Max 2000 kr ska æ bruk på han i år [:)]

Nånn som har mannfolk som e bil interisert å kan kom me tips??
Tar imot alt av gavetips me stooooor takk [:D]

ipod eller noe i den duren sånn at han kan høre musikk når han mekker på bilen?

han har en radio som han bruke å slå på sjø, å ipod har han aldri vært interisert i [:(]

Syns d hær e såååååå vanskelig...han si jo aldri ka han ønske sæ heller..

Hva med å kjøpe en opplevelse dere kan dele?[:)] Reise bort en helg? Dra å bli masert sammen? Gå ut på en flott restaurant og spise for så å gjøre noe spennende? [:)] opplevelser husker man lengre enn gaver [:)]

Han e ikke gla i å reis bort, massasje syns han e oppskrytt men den sisten går nå kansje ann [:)]

Sambo er også helt opelfrelst. Hva med å kjøpe medlemsskap i opelmotorsport? Tror ikke det koster så mye, men en fin ekstrating[:D]

Eller prøv å ordne prøvekjøring av en fin Opel?[:)]

han e me i opel motorsport club [8D]
han e mest interisert i gamle opela sjø :/

hmmm... er det noe verktøy han ønsker seg - noe til garasjen - stylingting til bil - gavekort på deler... f.els??

han e biloppretter så han har d meste av verktøy å [:(]
Å han kjøpe bare dela gjennom jobb for at han får rabbat å bilan han har e ferdig styla :/ enest at han ska fjern rust på ene bila no men d gjør han sjøl :/

men takk for tips [:)]

vanskelig kar æ har funne mæ [8D]

Typen min er også rimelig bilfrelst, men her går det i audi[8D][8D]
Jeg har null peiling!!:P
Ene gangen kjøpte jeg englandstur til han (den var billig altså[8D]), andre gangen bestilte jeg hoteltur til kristiansand, og tur til dyreparken! I år blei det skjeggtrimmer[8D]

Vanskelig detta med gaver altså!!

kan gi penger også.. det har jeg gjort en gang til min sambo.. han gir også penger eller gavekort til meg... syns det er fint å kunne finne noe selv.. får også alltid roser og et kort da...

ORIGINAL: maltesers

Typen min er også rimelig bilfrelst, men her går det i audi[8D][8D]
Jeg har null peiling!!:P
Ene gangen kjøpte jeg englandstur til han (den var billig altså[8D]), andre gangen bestilte jeg hoteltur til kristiansand, og tur til dyreparken! I år blei det skjeggtrimmer[8D]

Vanskelig detta med gaver altså!!

d e d sjø :P karen min e itj nå gla i å reis heller :( ska tving han me mæ t hunderffossen i sommer tenkt æ sånn at sønnen hannes får sæ en liten ferie hjemmafra ihvertfall [8D]

Det var lurt!! [;)]
Jeg har kjempelyst til å reise dit for jeg har aldri vært der[8D]

ORIGINAL: maltesers

Det var lurt!! [;)]
Jeg har kjempelyst til å reise dit for jeg har aldri vært der[8D]

Da må du ta dæ en tur for e kjæmpe koselig å vær dær [:)] spessielt for ungan [:D]

Men jeg har jo ingen barn[8D]

hehe, du får lån dæ en unge da vett [8D] eller fær å kos dæ sjøl ;D

hunderfossen skal bli årlig tradisjon hos oss, men nå bor vi ganske nærme vel og merke.

Han karen din var ikke så enkel nei..........
Men lag favorittmiddagen til han, masser han hjemme med masse levende lys og lei en god film eller noe.... [:)][:)][:)]
ellers så kan du jo lage en overraskelses fest for han med bare gutta og sende de ut en tur.........

GPS?

Back
Topp