Treng litt motivasjon!!

LilleLisska

Forumet er livet
Nu har treninga mi sklidd ut her. Så treng litt spark bak, for på mandag bynne æ for fullt igjen!
Nu e det nok, skal ha fin kropp til sommern. Treng jo bare oppstramming, å det klare man! Må bare ha noen gode ord om kor bra det e osv, osv.. [:D] Noen tips å triks også [:)] Takk på forhånd! [;)]

Hvis du gir meg et spark i ræva på mandag, så skal du få et av meg[:D][:D]

ORIGINAL: *Sandermamma*

Hvis du gir meg et spark i ræva på mandag, så skal du få et av meg[:D][:D]

Deal [;)] Ska iallefall kjøpe mæ gerimax, på rett vei [:D]

bare å komme seg opp av sofaen[:D]
Tenk såå deilig når du er ferdig da[:D]
og den flotte kroppen du vil ha til sommeren!!
Det er min motivasjon..Men ting tar tid her...sliter veeldig med å få bort magen...men gir meg ikke[8D]

Har egentlig ingen tips jeg, jeg bare reiser meg fra sofaen og drar på trening! [8D]

Men det er klart det er deilig å få bort alle kiloene - og flere enn du tenkte, få tilbake kroppen som den var før ungene (vel, med visse småforandringer da...), få mer energi i hverdagen og i det hele tatt.

Lykke til! [:)]

Jeg har ikke kunne trent skikkelig etter hemmisoperasjonen, men dratt meg til trening og gjort det jeg kunne like vel. Har ikke vært godt, og igrunn bare pyton hver gang! [:'(]

Denne uken begynte jeg og jobbe igjen, og var overhode ikke motivert til å trene, men jammen har jeg gjort det 3 ganger like vel. Og i går fikk jeg godfølelsen tilbake!! Tar litt tid, men er såååå godt når man er i gang!

Vet kor deilig det e å trene! Må bare finne nokka æ kan trene hjemme, har 30 days, men vil trene nokka anna å.. [:)]

Back
Topp