Treng hjelp for...

¤Andrea¤

Flørter med forumet
har ein liten gutt som ikke legg på seg. Så i går måtte jeg begynne med mme. Men han spyr det bare opp igjen, Bruker nan. Noen andre som har vært bort dette? Hva skal jeg gjøre? hjelper det å bytte merke?

Takk for alle svar!!!

kor gammal er han da?

Her var det kun HIPP som ikke kom opp igjen.

Her var det bare collet som funket.. Men kan være du må prøve nan du får på apotek.vist han reagerer på melkeprodukter..

Kan hjelpe å bytte merke ja. Vi brukte Collett, veldig fornøyd med det ja.
Gi litt om gangen, i en tilvenningsperiode, så kan det hende gulpingen avtar. [:)]

i mens dere har svart, har jeg vært å kjøpt collet. skal se om de hjelper. gav han ferdigblanda nan for litt siden, det kom ikke opp att, men gav han veldig lite. bare 60 ml. for vel heller gi han oftere nå i begynnelsen???

Gutten min er foresten 3 uker og har akkurat same vekt som ved fødsel.

ORIGINAL: ¤Andrea¤

i mens dere har svart, har jeg vært å kjøpt collet. skal se om de hjelper. gav han ferdigblanda nan for litt siden, det kom ikke opp att, men gav han veldig lite. bare 60 ml. for vel heller gi han oftere nå i begynnelsen???

Gutten min er foresten 3 uker og har akkurat same vekt som ved fødsel.

Gikk ikke han ned noe de første dagene? Jeg mener på at snuppa gikk ned en viss prosent av kroppsvekten de dagene vi var på sykehuset (som er helt normalt) og på seksukerskontrollen hadde hun nådd igjen fødselsvekten + noen få gram, og det var de veldig fornøyde med[:)]

Jo gjekk ned, men bare 150 gram og nå har han akkurat nådd igjen fødselsvekta :-)

då legge han vell ikke på seg dårlig?
eller?

Jo gjekk ned, men bare 150 gram og nå har han akkurat nådd igjen fødselsvekta :-)

Merker det er lenge siden jeg har hatt så små, hehe! Greier ikke å tenke meg frem til om det er lite eller mye[8D][:D]
Håper det hjelper å bytte merke, uansett. Ikke så greit når han kaster opp igjen måltidene!

Back
Topp