treng gode råd mot vond hals!

aimste

Forumet er livet
æ har så sinnsykt ont i halsen!! å så har æ sånn tørrhoste.
kjennes ut som halsen e like stor som et sugerør [&:] bare så vidt æ får i mæ pencilinen...

Jeg synes alltid varm te med honning hjelper når jeg har vond hals[;)]
God bedring til deg[;)]

ORIGINAL: shannon

Jeg synes alltid varm te med honning hjelper når jeg har vond hals[;)]
God bedring til deg[;)]

Ja! Varm te med honning (ikke melk, for det øker slimproduksjonen så man må svelge oftere[&:] Hvertfall dumt å drikke rett før man skal legge seg...). Og halstabletter (sånne som man må suge på en stund).

Det er alt jeg kommer på for øyeblikker[&:] God bedring!!![:)]

Ta krafta av en halv sitron bland den med kokende vann i et krus og tillsett honning (smaker ikke verdens beste) men gjør virkeli susen. Skal foresten drikkes varmest muli..

Den hjelper utroli mot sår hals og halsbetennelse[:D][;)]

ORIGINAL: mammanteFreddy

Ta krafta av en halv sitron bland den med kokende vann i et krus og tillsett honning (smaker ikke verdens beste) men gjør virkeli susen. Skal foresten drikkes varmest muli..

Den hjelper utroli mot sår hals og halsbetennelse[:D][;)]

syns det hørtes godt ut æ [8|] kansje litt surt men... må prøves [;)]

fått prøvd det?? skal hjelpe mamma laget det alltid til meg når jeg hadde krafti halsbetennelse.. hjalp hver gang[:D][;)]

fått prøvd det?? skal hjelpe mamma laget det alltid til meg når jeg hadde krafti halsbetennelse.. hjalp hver gang[:D][;)]

drakk en halv kopp i stad... klarte ikke mer... det va veldi godt i begynnelsen faktisk, men blei fælere å fælere desto kaldere det blei [&:][:-]

ska prøv igjen i kveld [;)]

ORIGINAL: aimste

drakk en halv kopp i stad... klarte ikke mer... det va veldi godt i begynnelsen faktisk, men blei fælere å fælere desto kaldere det blei [&:][:-]

ska prøv igjen i kveld [;)]

Du kan jo varme den i miroen når den begynner å bli kald[:)]

hehe ja er ikke mye godt da[:'(]

Back
Topp