Trener du?

babymama81

Elsker forumet
Og i tilefelle hva/ hvordan??

Trenger litt inspirasjon og dytt i baken...

nooope, etter første sv.skap så mast jeg rumpe, pupper osv, men gidd ikke å trene igjen før jeg er 100% ferdig med å gå gravid, så begynner med trening etter denne spiren er ute i mai 

ikke den siste uken fordi jeg har vært så kvalm... men danser til vanlig. og går/jogger i skogen.

jeg trener to ganger i uken fast, så sant det ikke kræsjer med turnusen min, den ene dagen er det kombinasjon Høypuls/utholdenhet/ aerobic med litt yoga på slutten, den andre dagen er det styrke :) veeeldig deilig, var veldiig sliten på trening i begynnelsen av sv.sk, men blitt mye lettere igjen...
oppfordrer alle til å trene når man er gravid! letter fødsel, man legge rikke for mye på seg med et godt kosthold i tillegg og ikke minst man vil daglig være i bedre fysisk form !!!!

Jeg danser to ganger i uken, men denne uken fikk jeg ikke tid til å dra. Skal prøve å komme i gang igjen på mandag.

Svømmer ei gang i uka, to hvis tid. Starta opp igjen når jeg fant ut jeg var gravid, denne gangen skal jeg IKKE legge på meg 35 kg!

Bruker å trene 4-5 dager i uka.. Prøvde å holde på det i de første par ukene, men kvalmen tok overhånd, og med så lite mat har jeg rett og slett ingen energi.. Prøver å gå noen turer i løpet av uken da :-)

Det er desverre ikke mye. Trenger og det sparket.

LadyOnHeels skrev:
nooope, etter første sv.skap så mast jeg rumpe, pupper osv, men gidd ikke å trene igjen før jeg er 100% ferdig med å gå gravid, så begynner med trening etter denne spiren er ute i mai 

sign denne jeg ;)

LadyOnHeels skrev:

hvorfor trener du ikke når du er gravid??

Trener vanligvis 5 dager i uken, men siden jeg har vært veldig dårlig noen uker nå, har det ikke blitt noen ting. Det har vært en treningsøkt i seg selv å gå opp trappene i huset....  Men formen er bedre nå, og håper jeg kan gjenoppta treningen etterhvert. Det har alt og si for  overskuddet mitt i hverdagen, døgnet får  et par timer ekstra og jeg får en lettere fødsel.

Vanligvis trener jeg spinning og styrke 2-4 ganger i uken. Har vært ett opphold nå pga null energi, svimmel og kvalm. men har komt seg og var på trening torsdag, og tenker meg en tur på spinning senere i dag. Trente hele mitt forrige svangerskap, og er sikker på at det var derfor jeg haddde et lett svangerskap, enkel og rask fødsel, og ikke minst kontroll på vektoppgang og tilbake i vanelige klær nesten med en gang Anbefaler ALLE å drive med en eller annen form for aktivitet!

Back
Topp