Trener du under svangerskapet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tonje
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tonje

Guest
Det er viktig å holde kroppen i bevegelse når du er gravid, men bevegelsene må være riktige. Yoga er en blanding av fysiske øvelser, pusteøvelser og avspenning. Yoga gjør at du håndterer endringer bedre og kan brukes i alle livsfaser. Som gravid får du mer energi når du gjør yoga!

Les mer om yoga under graviditet her:hello

Skjermbilde 2017-11-02 kl. 08.47.44.png

Trener du yoga under svangerskapet?

Jeg trente mye før jeg ble gravid, men har så vidt greid å løfte meg av sofaen i første trimester. Men når formen kommer tilbake ( om den gjør det) så skal jeg trene styrke, yoga og pilates. Men forholde meg til hva som er bra og trene og hva som man skal holde seg unna.

Jeg trente mye før jeg ble gravid, men har så vidt greid å løfte meg av sofaen i første trimester. Men når formen kommer tilbake ( om den gjør det) så skal jeg trene styrke, yoga og pilates. Men forholde meg til hva som er bra og trene og hva som man skal holde seg unna.

Samme her! Gleder meg til og svette igjen;)

Jeg løper. Sjeldnere og kortere enn vanlig, men... Løp til uke 38 sist. Har tenkt å være flinkere med styrke også framover når formen er litt bedre :)

Trener styrke 2-3 ganger i uka. Har ikke orket så mye kondisjonstrening nå pga kvalmen, men håper jeg kan løpe litt snart[emoji5]

Ja, jeg trener og instruerer barn og voksne i TaeKwon-Do. Men har selvfølgelig begynt å begrense meg selv der jeg må.

Jeg svømmer en gang i uken og løper/går + lett styrke en gang i uken. Ellers gjør jeg meditasjonsyoga to/tre ganger i uken. Er veldig lett trening, men det er godt å få litt bevegelse :) Studerer til vanlig og noen perioder er selvfølgelig travlere enn andre, men forsøker å få til litt bevegelse i alle fall :p

Begynte å trene i uke 10. Hadde planer om å begynne tidligere, men hadde ikke sjangs pga trøtthet og kvalme. Formen er stigende og jeg har hatt 4 t med PT og styrketrening. Deilig å bli sliten av en grunn, og føler dessuten at energien og humøret stiger etter treningen. PT skal følge meg innimellom, til jeg går ut i permisjon i begynnelsen av mai. Målet er to økter hver uke, i tillegg til gåturer sammen med samboeren. Håper jeg holder ut så lenge som PT ønsker, men so far so good

Back
Topp