Trener du i svangerskapet?

Ikke i bruk

Forumet er livet
Graviditet er ingen unnskyldning for å slippe unna trening ;) Tvert om! Er du i god fysisk form er du bedre rustet til selve fødselen, og du vil komme deg fortere etterpå!

Klikk her for å lese mer om trening i svangerskapet, og se enkle treningsvideoer :)

Ja jeg trener både styrke og kondisjon. Det begrenser seg egentlig selv med hva jeg ikke kan trene osv..

Trener faktisk oftere nå enn jeg gjorde før svangerskapet, men med lettere vekter og lavere intensitet.

Jeg trener styrkerom kondisjon 3-4 ganger i uken :) skal snart til pt som er spesialisert på gravidtrening - blir spennende å høre hva hun sier

Jeg går korte turer. Pga rygg og bekkenplager er vi inne i en liten "pass på" periode, hvor jeg ikke får gjøre stort. Min lengste tur per nå er på 30min, ellers er det nok trening for meg å gjøre dagligdagse ting som å ta inn og ut av oppvaskmaskin/vaskemaskin, henge opp klær osv :p

Har begynt å trene igjen for å holde vedlike kropp og form gjennom svangerskapet. Det hjelper veldig på energi og føler meg så mye bedre[emoji1373] Prøver å trene 2-3 ganger i uka med styrke og sykling, ellers går jeg mellom 10 000-15 000 skritt på jobb hver dag [emoji1374]

Back
Topp