Trener du aktivt i svangerskapet?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Amalie
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Amalie

Guest
Hva trener du? Har du tilpasset treningen mht. svangerskapet? :)

Jeg trener 3-4 dager i uken :) Både styrke og kardio. Trener de samme øvelsene som før, bare mindre vekt og har fokus på vedlikehold framfor framgang!

Jeg trener crossfit, å har egentlig fortsatt som vanlig, løfter ikkje fullt så tungt da treneren nekter meg det [emoji56]

Syns trening er kjedelig, så det gidder jeg ikke. Prøver heller å være aktiv når jeg har tid og overskudd, og sykler nesten hver dag frem og tilbake på skolen, som er 4,5 km. Tidligere med vesla i sykkelvogn, men bakken opp i boligfeltet begynner å bli litt vel tung for meg, så lett for at sambo tar vogna :P Nå er det straks sommerferie, og da skal jeg jobbe to uker, det blir nok fysisk aktivitet der, og satser på mye tur på fjellet =)

Trener mest løping. Er bare 11 uker ennå og har trent som tidligere. Kutter intervall bare

Har bare trent styrke et par ganger, men er generelt ganske aktiv. Har stort hus og eiendom som krever mye arbeid, spesielt om sommeren. Går ofte tur (Prøver å nå minst 10 000 skritt daglig) og trener kondisjon når jeg har energi til det :)

Jeg hadde pt da jeg gikk gravid med andremann så har funnet frem øvelsene igjen.

Jeg er ikke flink til å komme meg på senteret nå, da jeg er helt utslitt, men etter en liten powernap når ungene har sovnet så trener jeg hjemme. Har fått meg ellipsemaskin mitt i stuen[emoji85], så planen er 4 økter i uker på den etterfulgt av styrke med lette vekter og strikk. Nå er det for å holde meg i form.

Svangerskapet med nr. 2 var mye(!) lettere enn med nr. 1 hvor jeg ikke trente i det hele tatt[emoji1374][emoji1377][emoji38]

Back
Topp