Trener dere?

Martes

Elsker forumet
Jeg var en tur innom Spenst i dag, og trente spinning. Skal innrømme det er en stund siden jeg har trent, og må si det var litt ubehagelig å trene spinning. Følte som jeg hadde en vannmelon under t-shorta. Sover urolig, og jordmor har abefalt meg å gå 30 min til en time om dagen. Noen andre som trener?? [8|] 

nope[8|]

har aldri trent noe særs til vanlig og da ser eg ikke vitsen eller det smarte i å overanstrenge seg på trening [:-]

Ja, jeg trener ganske intensivt tre ganger i uka [:)] men jeg har alltid trent, så jeg merker ikke noe forskjell enda.. 

Ja, men ikkje like aktivt som før jul. Då gjekk eg sporadisk på spinning og trente styrke på ball (veit ikkje kva det heiter på fint ;) når eg hadde tid og ork. No klarer eg meg "berre" med den timen med trim/tur hunden krever for dag. Går som regel i ulendt terreng/småfjellturar, eller langs landevei. Synes det får holde no[:D]

Har ikke trent skikkelig siden før Maja kom, så det er vel ikke spesielt smart å begynne nå nei.. Man skal jo ikke trene så veeeldig hardt, om man ikke er vant med det fra før man ble gravid..

Har faktisk vært og fått stoppet medlemsskapet på treningssenteret mitt idag, pga den dumme foranliggende morkaken. Får ikke lov å hoppe, løfte eller løpe, så da ser jeg ikke poenget med å betale 400 kr i måneden, når jeg ikke kan annet enn å GÅ på tredemøllen.. Like greit å gå ute.. [8D][:D]

Ja jeg trener. Her går det i jazzercise. Før jeg ble gravid trente jeg 3-4 ganger i uken, men nå har jeg gått ned til 2 ganger. Kjenner at det holder. Men synes det er veldig godt å holde seg i form, så lenge jeg ikke har noen plager.

Går på step og spinning til vanlig, men nå har jeg gått over til kun turgåing.
Er redd for at det er påbegynnende bekkenløsning her, så tør ikke å trene for hardt...

Skulle gjerne trent men skal ikke røve meg mer en nødvendig[:(]
Skal ha tvillinger! Har trent en god del før svangerskape så jeg merker godt at det ikke blir noe nå..[8|]
Men jeg kan gå turer og i bassenget da, så det er treningen min[:)]

Gleder meg til å kunne trene skikkelig og spille fotball igjen!

Jeg går på spinning 2 ganger i uka, og kanskje en runde på tredemølla om jeg har tid... Magen plager meg ikke på spinningsykkelen, men styret er betydelig justert opp fra "attack-stilling" til mer "kone-sykling"; fant forresten ut at det var mer behagelig å ha litt større avstand mellom styre og sete enn det jeg er vant med fra både spinningsykkel og racer. Er ihvertfall en utrolig helig følelse å ta seg ut på sykkelen (passer meg fra å ta meg skikkelig ut, med svimling og blodsmak, da..). Går til og fra jobb hver dag (1 time tilsammen), og de dagene jeg har fri har jeg lovet meg selv at jeg skal ut å gå uansett. Har funnet frem treningsmatta også, og skal i gang med øvelsene i Libero-boka, så får vi se om jeg klarer å følge målet om å gjøre dem hver dag...

her blir det ikke så mye tid til trening! men forsøker å gå tur hver dag, enten på ettermiddagen, eller til og fra universitetet, og det er jo litt trim i det! for dere som bor i stavnger, så vet dere at uis ligger på en haug, så det er en solid oppoverbakke hver vei, så pulsen blir ganske høy[;)] 

har aldri vært flink til å trene.. men nå har jeg fått full sykemelding pga at jeg er ekstremt trøtt og sliter mye med vond nakke, som resulterer i daglig hodepine.. Så nå har jeg begynt å gå tur hver dag, og gå i svømmehallen to ganger i uka (begynte i forrige uke med dette[&:]).. så satser jeg på at formen blir litt bedre[:)]

Nå har jeg nesten ikke trent på tre uker, har hatt så vondt i hodet, og har nå funnet ut at det må være bihulebetennelse jeg har, skal til legen på tirsdag, så håper hun kan hjelpe meg med å bli kvitt det[:)] Ellers trener jeg styrke 2-3 ganger i uka og går en del turer eller sykler.

HÆ? trening...? eeehhh*leite febrilsk i ordboka*[:D]

Heihei

Jeg trener 3 ganger i uka, 1 styrketime og 2spinnningtime.
Men man må lytte til kroppen sin og ikke ta helt av.
Jeg har vært veldig heldig med formen min har ikke merket til noe kvalme eller bekkenløsninger.
Bank i bordet.
Legen sier at man skal trene etter det kroppen tåler så lytt til kroppen din.

Det har heller blitt dårlig med trening i det siste, pga tidsmangel[&o]

Jeg har akuratt begynt på trening for gravide, 2 ganger i uken a' 90minutter.

Er ytterst utrent fra før, så tenker det skal bli godt å trene litt nå :-D Gleder meg til i morgen :-D

Nei, desverre[&o] Skulle vært flinkere,men eneste treninga her er vel å bære på en på 10 mnd og følge med han. Noe som er trening i seg selv...[:D]

Back
Topp