Trener dere?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Og i såfall hva.

Jeg har en runde på en 14-15 km jeg går/løper 2-3 ganger i uken

Jeg går turer i kjapt tempo (må gå veldig raskt med lange steg fordi løping gjør vondt), trener aerobic til video og litt styrke :)

Løper :-) nesten hver eneste dag. Gir meg en følelse av frihet og glede. Viktig å holde seg i form også.

Trener zumba og litt andre workouts som jeg finner video til på youtube pluss at jeg går litt turer på kveldstid. Prøver på å gjøre det i hvert fall tre ganger i uka.

Jeg trener til vanlig styrke 3 ganger i uken, og løping/kampsport/annen kondisjon 3 ganger i uken, + en søndagstur som regel.

Nå når jeg er gravid har løpingen gått litt åt skogen etter jeg kom halvvegs i svangerskapet, grunnet voldsomt ubehag. Så nå har jeg byttet det ut med spinning i stedet. Ikke i nærheten like givende, men det er jo forsåvidt greit å kunne være inne nå når det er orkan i vindkastene og regnet kommer horisontalt og i store mengder.

Går til fysio 2 ganger i uka, hvor det er treningsgruppe. Der sykler vi/jeg og gjør en del ulike styrkeøvelser. Samt tøye og strekkeøvleser i forbindelse med skaden min.

Nei. Men har meldt meg på treningssenter fra januar. Så.. Sikra meg nyttårsforsettet allerede.

Jeg gjorde... 5 ganger i uken for ett år siden. Så forsvant motivasjonen og jeg ble støtte medlem...

Trener ca 2-3 ganger i uka, på senter med baby i bæresele/sjal. Da er det lett oppvarming med rask gange på mølle, og tung styrketrening etterpå med fokus på å bygge opp kjernemuskulatur etter fødselen.

Ja, men ikke så ofte som jeg burde/har lyst til :-)

Ja prøver å få gjort det. Men varierer veldig med formen. Trener styrke.

Back
Topp