Trener dere ?

Oslo-12345

Blir kjent med forumet
Har dere trent mye etter at dere fant ut om graviditeten? Jeg jogget og trente flere ganger i uken før, men har de siste 2 mnd ikke orket mer enn en liten gåtur.. håper det blir bedre snart så jeg kan komme i gang igjen. Dere som trener, jogger dere?

Har blitt minimalt med trening dessverre, men håper på å komme i gang med noe lite etterhvert! Må virkelig prøve å bli flinkere. :rolleyes:

Har hatt store planer om å fortsette trening og virkelig stå på.
Men pulsen flyr fort opp så jeg blir veldig lett sliten og kvalmen gjør alt kjipt.
Håper på bedring i etter uke 12 :)

Nei, ikke akkurat nå. Jeg trente mye tung styrketrening før men det ble en liten pause på grunn av mange forskjellige ting rett før jeg ble gravid. Etter at jeg ble gravid har det skjedd altfor mye og jeg har vært mye sliten så det har blitt nedprioritert. I tillegg er det ikke noe lurt å begynne å trene tungt i graviditeten om kroppen ikke er vandt til det fra før. Så pr. nå ligger det dessverre på is.

Lite nå. Er så daff og sliten og uggen. Redd for å røre på meg så jeg ender opp med å spy

Nope. Trente ikke før graviditeten heller, men går mye i løpet av en arbeidsdag..aldri likt å trene, og bør ikke miste noen kg heller, så jeg slasker med god samvittighet :P

Veldig sliten og mye kvalm så treningen blir nedprioritert. Har satt meg ett enkelt mål om å gå minst 30 min i løpet av dagen, minst 5 dager i uken.

Før graviditet var det 5-6 ganger i uka. Håper å kunne starte opp igjen etter kvalmen og ryggen er fikset:nailbiting: Trening er egentid og jeg går inn i min egen boble. Savner det å ha energi igjennom hverdagen:arghh:

Var dårlig med å ta meg tid til trening før svangerskapet, men med en jobb der jeg går litt, en 2-åring og hund ble det en del skritt i løpet av dagen likevel. Nå har jeg lagt bort skrittelleren for det er deprimerende å se hvor sittestillende jeg er nå som jeg er dårlig. Har planer om å begynne å svømme når formen kommer seg:)

Jeg skulle trene og gå tur,men jeg har vært så dårlig. Veldig kvalm og frister ikke en løpetur noe særlig. Trente mye i 2. Trimester sist,gikk tur hver dag, jeg tror det reddet bekkenet mitt den gangen Hehe :-p :-)

Har hatt pause pga operasjon i november, men er i gang igjen nå. Kommer til å fortsette så lenge kroppen klarer [emoji1]

Trente ganske mye før svangerskapet, men ikke hatt overskudd til mer enn et par økter i uka i det siste. Håper overskuddet øker snart.​

teller å traske rundt på kjøpesenter?:smiley-angelic002

Planen var å gå ned mest mulig før jeg ble gravid siden jeg er overvektig, det rakk jeg ikke [emoji85] burde vel trene men orker knapt hverdagslige ting.... skal begynne å gå turer når formen er bedre..

Målet mitt har hele tiden vært mer enn 5000 skritt. I uke 9-10 var jeg langt over 6000 skritt. Går mye i jobben og har hund. Har gått tur minst 60 minutt hver dag. Tror det er ca 1 dag i uken jeg ikke når målet mitt, men da har jeg ofte gått myyye over målet flere andre dager og trenger å hente meg inn [emoji4] nå er målet 60min til dagen. Dog på ferie så er solstolen bedre likt [emoji21] [emoji41]

Jeg går gjerne en tur her og der, men ikke vært på trening mer enn to ganger i svangerskapet. Er mye sliten så fokuserer på å bruke energien min til å fullføre dagene.

Ikke mye trening her nei. Men håper å kunne gå litt tur framover nå når det blir varmere i været [emoji4]

Back
Topp