trener dere?

Trener styrke, spinning, løper med hunden... Og så skal jeg kjøpe meg ny sykkel. :)

Trener ja. Begynte i januar og først nå syns jeg det er kjekt da :p

Jeg går 30-40 min på tredemølle med stigning. Forså å holde på i 1 times tid med vekter.
Tredemølla er fast, men fokuserer på bein og mage på mandag og torsdag. Og fokuserer på armer, skuldre og rygg tirsdag og fredag.

Onsdag går jeg en topptur.

Har begynt å ta med eldstejenta som slutter skolen kl 12 på mandag med på en liten fjelltur utenom nå i det siste. Så vi koser oss da :)

Jeg skal begynne! :) Skal bruke boka til Berit Nordstrand "En ny start". :)

Trening nå er turer og gravidtrening gjennom jobben 1 gang i uken i 8 uker. Pleide å trene på treningssenter før mini ble født men ikke tid nå

Nei mrn har lyst å bynne men finner ikke tid eller overskudd/energi til å starte :(

Ja, åpnet medlemskapet mitt på treningssentret igjen i januar, og har vært der en gang i år :P Ikke lett å få til når enn ikke kan ha med seg babyen :oops: Så har blitt lange trilleturer og litt styrketrening hjemme istede! Men gleder meg til å få begynne å trene skikkelig igjen!

Ja, jeg føler meg elendig uten. Varierer mellom å trene på senter og ute. Blir løping, intervall, styrke og en del fjellturer. Går også mye tur og sykler med barna.

Til vanlig trener jeg styrke flere ganger i uken. Men akkurat nå prøver jeg å sykle 3 ganger i uken, og ta noen styrkeøvelser de dagene jeg sykler :)

Ehmmm... Jeg er iallefall støttemedlem på treningssenteret :-P

Må skjerpe meg og komme meg igang igjen.

Da trener jeg trx :-)

Trener styrke to ganger i uka, når jeg kommer meg på treningssenteret :p en gang i uka er fast med PT da :)

Trener "saltimer" på et bygdehus her, blir variasjon av step, styrke, intervaller, kondisjon/dans og i det hele tatt. Gøy at det varierer fra gang til gang, og liker at det er litt dans og musikk, og et klokkeslett som forplikter litt. Ellers går jeg en del tur om sommeren, gjerne i fjellet.

Back
Topp