Trener dere?

Håper på å få komme igang litt når det starter igjen i slutten av august, for har ikke hatt energi til å trene mens jeg gikk gravid.
Trener Taekwondo :D

Styrke for det meste. Skal prøve å få tatt tak i kobdisen nå. Trener på treningssenter.

Trener basistyrke og løping vanligvis. Nå følger jeg et treningsprogram for å trene opp etter korsbåndskade.

Yoga, men har ikke kommet ordentlig igang igjen etter fødselen.

Har testa 30 ds da. Kan anbefale d, men med litt pauser i mellom.

Jogger og trener styrke. Alt med baby på slep

Jeg hater å trene. Kunne virkelig trengt det, men liker det ikke. Kan gå litt tur innimellom.

Ikke per i dag, men jeg har trent en del styrke før. Har store planer om å komme i gang igjen, samt å lære meg å jogge, men foreløpig er ikke overskuddet og prioriteringen av tid på plass.

Ja, har nylig meldt meg inn på treningssenter. Blir mest styrke, da jeg liker det best, men må prøve å få inn litt kondisjonstrening også.

Vil begynne på yoga igjen. Håper de har det der jeg skal flytte

Begynte bra fjor høst på spenst. Trent litt kondisjon på sykkel og stepmaskin +styrkeøvelser som jeg fikk hjelp til av en veileder. Nå er jeg 24 uker ut i svangerskapet, og sliter litt med bekkenet, så har vært nødt til å Roa ned, og har ikke orka så mye. Prøver å gå turer i ulendt terreng innimellom, men ofte blir turene veldig korte pga smerter.

Dans og styrketrening med egen kroppsvekt. Kan desverre ikke gå turer og jogge nå pga bekkenet, men ellers gjør jeg det på sammerhalvåret.

Triller bare turer. Med en gang minste begynner i bhgn og vi har rutiner på alt skal jeg begynne igjen.

Stort sett styrketrening og løping. Fokuserer mest på styrketrening og prøver å ha fire økter i uka, men har også noen løpeturer og intervaller i løpet av uka. Også er jeg mye aktiv med barna. Er ute og går tur, sykler eller spiller fotball :)

Back
Topp