Trener dere?

SleepingBeauty

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Lurer på om juni jentene trener noe jeg? Jeg er gruppetime-instruktør, så jeg er "nødt" til å trene, men det er bare deilig! Sist trente jeg helt til uken før termin, og det har jeg intensjon om å gjøre denne gangen også. Er så deilig å føle seg vel, frisk, rask og sterk. :)

Jeg trener også. Blir ikke mer enn 1-2 ganger i uken, men jeg synes det er veldig deilig å holde seg i form, og håper på å klare å fortsette med det gjennom hele svangerskapet.

Jeg var i gang for å trene til bikinifitness SandefjordOpen 2014, MEN nå hadde høyere makter andre planer:) så nå har jeg fått beskjed om å ta det helt med ro og dermed ble treningsavtalen fryst de neste 6 mnd:P så da får jeg nøye meg med litt rolige spaserturer med min firbeinte venn:D

Jepp jeg trener (ikke veeldig mye da) og håper jeg får fortsette med det gjennom svangerskapet :)
Har for det meste trent ganske tung styrketrening, men må vel trappe greit ned på vektene fra nå av. Ellers blir det lit spinning innimellom. Var på body balance i dag faktisk. Ikke heelt min greie kjenner jeg, men tenker jeg skal gi det noen sjanser :p

Jeg pleier å gjøre det, men har ikke hatt energi de siste dagene. I tillegg er jeg redd disse første ukene siden jeg har mista før..

Jeg trener ikke på treningstudio eller noe sånt (lite glad i det), men er veldig glad i turer ut i marka og den type fysisk aktivitet :)

Back
Topp