Trener dere?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristine
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristine

Guest
Trener dere i svangerskapet?

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Ja så ofte eg kan og orker men er blitt mindre ork så blir bare to til tre ganger i uken men når jeg først kommet meg dit blir det fort en og en halv time med trening :) skal forsette så lenge bekkenet holder :)

Nei, dessverre. Jeg er nok for lat, dessuten er jeg ganske sliten i rygg/hofter/bekken etter en hel dag på jobb, og da er sofaen min beste venn :)

Jeg går til og fra skolen - vel en halvtime hver vei. Det er ganske deilig! Ellers blir det en skitur i ny og ne - det er også ganske deilig måte å bevege seg på. Tempoet er nok ikke som det var, men deilig å gå på ski alene, så man kan gå i sitt eget tempo ;-)

Veldig hindret av bekkenet,og det er kjipt for jeg er veldig glad i å trene. Men er på en times bassengtrening i uka + gjør styrke- og tøyeøvelser fått fra fysio 10-15 min hver dag. Føler det holder bekken litt i sjakk,men formen ellers raser nedover,da jeg ikke orker gåturer en gang med bekkenet.

Så flinke dere er til og holde dere i bevegelse til tross for svangerskapet og bekkenplager :)

Nei, jeg trener ikke, verken til vanlig eller nå i svangerskapet. Strever nok med å få energien til å holde til de vanlige aktivitetene og har ikke igjen noe energi til å trene. :(

Niks. Det tåler ikke kroppen min nå.. Bruker de kreftene jeg har på å leke/gå tur osv med barna, men blir lite på egenhånd. Nen skulle ønske jeg hadde klart å gå en tur hver dag...

❤ gutt født jan-11
❤ gutt født okt-09
❤bonusgutt født okt-00

Tja, er bånn gass med 3 barn hjemme. Så det er trim i seg selv;) ellers prøver eg å gå tur hver dag, men ikkje alltid eg orker, da kynnerene haggler over meg om eg går mye.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Blir trening på treningsenterer 2 ganger i uken og svømmer 2 ganger i uken. Kjennrr det er litt tyngre og må passe meg for enkelte øvelser/bevegelser når det gjelder bekkenet... De dagene jeg ikke trener eller svømmer blir det en litt lenger tur med hundene :)

Slappheten er borte, så nå trener jeg mye, men selvsagt ikke like mye som før:-) Trener 4-5 ganger i uken variert. lett jogging, sykling, Stoltzekleiven og styrke av rygg og bein. Har drevet aktivt med løping og konkurrerer, så jeg sørger for at kroppen ikke mister all sin muskelhukommelse nå:-)

Slappheten er borte, så nå trener jeg mye, men selvsagt ikke like mye som før:) Trener 4-5 ganger i uken variert. lett jogging, sykling, Stoltzekleiven og styrke av rygg og bein. Har drevet aktivt med løping og konkurrerer, så jeg sørger for at kroppen ikke mister all sin muskelhukommelse nå:)
Bøyer meg i støvet for at du går Stoltzekleiven Mamma til Theo!!! Såg oppover der i går i solen, og bare kunne ønske jeg kunne tatt meg en tur- men det er helt umulig for meg nå... :( Det får bli til høsten igjen :)

For min del blir det (dessverre) bare turer med hunden, lange eller korte turer er det guttene i magen som bestemmer ;) Trening nok å bare gå i dusjen eller sette på en vaskemaskin med klær ;)

Jeg trener!
Jeg trente ikke første trimester for jeg var så sinnsykt kvalm!

Nå går jeg på et treningssenter hvor jeg har en trener som følger meg opp og motiverer meg. Dette gjør jeg en gang i uken hvor jeg får trent litt styrke.
Videre, går jeg for meg selv 1 time hvor jeg varirer med tredemølle og ellipse for å få hjertet til å pumpe. Syns det er kjempekjekt, men merker at pusten ikke helt henger med...
Andre som føler det samme?

Merker styrketrening og kondisjon blir tyngre og tyngre for hver dag. Er jo tross alt en voksende mage som komme litt i veien + noen øvelser som jeg har klart tidligere må jeg slutte med for de blir ubehagelige for meg.
Jeg får nå holde på så lenge jeg kan :-)

Slappheten er borte, så nå trener jeg mye, men selvsagt ikke like mye som før:-) Trener 4-5 ganger i uken variert. lett jogging, sykling, Stoltzekleiven og styrke av rygg og bein. Har drevet aktivt med løping og konkurrerer, så jeg sørger for at kroppen ikke mister all sin muskelhukommelse nå:-)
Ooh.. Stoltzen fristet faktisk :) sist eg gikk opp der hadde eg min da 2, 5 åring på ryggen. Kor lang tid bruker du opp?

Ooh.. Stoltzen fristet faktisk :) sist eg gikk opp der hadde eg min da 2, 5 åring på ryggen. Kor lang tid bruker du opp?
Før graviditet: 12.35 Nå tar jeg ikke tiden, men kan tenke meg det er er 19 minutter. (vil ikke produsere syre. Hvis musklene får for lite oksygen, hva med babyen?)

Back
Topp