M
Moderator Kristine
Guest
Trener dere i svangerskapet?
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bøyer meg i støvet for at du går Stoltzekleiven Mamma til Theo!!! Såg oppover der i går i solen, og bare kunne ønske jeg kunne tatt meg en tur- men det er helt umulig for meg nå...Slappheten er borte, så nå trener jeg mye, men selvsagt ikke like mye som førTrener 4-5 ganger i uken variert. lett jogging, sykling, Stoltzekleiven og styrke av rygg og bein. Har drevet aktivt med løping og konkurrerer, så jeg sørger for at kroppen ikke mister all sin muskelhukommelse nå
![]()
Ooh.. Stoltzen fristet faktiskSlappheten er borte, så nå trener jeg mye, men selvsagt ikke like mye som førTrener 4-5 ganger i uken variert. lett jogging, sykling, Stoltzekleiven og styrke av rygg og bein. Har drevet aktivt med løping og konkurrerer, så jeg sørger for at kroppen ikke mister all sin muskelhukommelse nå
![]()
Før graviditet: 12.35 Nå tar jeg ikke tiden, men kan tenke meg det er er 19 minutter. (vil ikke produsere syre. Hvis musklene får for lite oksygen, hva med babyen?)Ooh.. Stoltzen fristet faktisksist eg gikk opp der hadde eg min da 2, 5 åring på ryggen. Kor lang tid bruker du opp?
12.35 er imponerendeFør graviditet: 12.35 Nå tar jeg ikke tiden, men kan tenke meg det er er 19 minutter. (vil ikke produsere syre. Hvis musklene får for lite oksygen, hva med babyen?)