Trener dere?

camlilla

Elsker forumet
Eller gjør dere noe for å holde dere i form?

Vil gjerne komme i bedre form for å få et bedre svangerskap og en bedre fødsel, men det var det å komme i gang da..

Noen som har noen tips?

ja, trener 4-5 ganger i uka [:)] det er bare å bestemme seg for å sette i gang .. kanskje trene sammen med noen, blir litt lettere da..

Dårlig på det .. :-/

Men bjynne å jobba fullt i mårå og det e i butikk så regne me det holde me det fyssta..
Gå/stå/springa i 7-10 timer te dagen bør ver nok :-)
Blir spennande å se om eg klare det :-D

egentlig ikke...  

går tur med bikkja hver dag, og syns egentlig det er nok...   dagene er så travle, så har ikke tid til noe mer..

Jeg trener ikke, men går tur et par timer for dag med hundene, så holdere meg sånn høvelig i form:) hadde det ikke vært for hundene hadde jeg sikkert bare sitti inne:)

Uff.. nei det har jeg vært skikkelig dårlig på siden før jul. Men jeg er veldig aktiv i jobb som sykepleier i hjemmetjensten. Blir mye løping i trapper og mye gåing faktisk. Prøver å få til noen turer i løpet av helgen, men har vært dårlig på det altså... Litt lat...

Nope, trener ikke. Men blir noen skritt på jobb pr dag for å si det sann.
Ellers skal jeg begynne med pilates nå når jeg kommer over 14 uker. Får se om det er noe for meg.. Hørt mye skryt om det i alle fall [:)]

Jeg trener spinning, og så går jeg forholdsvis mye - men jeg er spent på hvordan det blir fremover for jeg kjenner at bekkenet mitt har begynt å krangle litt [:o]. Blir vel kanskje litt mer "stillesittende" trening fremover. Mitt beste tips for å komme igang med trening eeeer: treningskamerat! [:D]

ORIGINAL: Julita

Jeg trener spinning, og så går jeg forholdsvis mye - men jeg er spent på hvordan det blir fremover for jeg kjenner at bekkenet mitt har begynt å krangle litt [:o]. Blir vel kanskje litt mer "stillesittende" trening fremover. Mitt beste tips for å komme igang med trening eeeer: treningskamerat! [:D]

Huff, nei.. Treningskamerater maser slik. Når jeg ligger godt på sofaen å spiser potetegull [8D][:D][:D]

ORIGINAL: fruit

ORIGINAL: Julita

Huff, nei.. Treningskamerater maser slik. Når jeg ligger godt på sofaen å spiser potetegull [8D][:D][:D]

[X(] Ja, de er demoniske like that [:D][8D]

Trives absolutt med å trene, men orker ikke treningsstudio. Her blir det sykling og tur med hundene[:D] For noen dager siden syklet jeg og gubben 2,4 mil[:D] Må innrømme DET BLE ALT FOR LANGT.... men så deiligt det var og[:D] Sykler jo en del med staffefrøkna mi og. Nå begyyner jo snart utstillingsesongen og da må både hund og handler være i form[:D]

jeg liker å trene. men d har blitt dårlig med trening etter påske, d har fåregått så mye hær i heimen at jeg ikke har hatt tid. jeg var med på forball å håndball fram til påske. har tenkt til å komme meg på spinning et par ganger i uka. å vis jeg ikke får med meg de timene tar jeg meg en tur på tredemølla + litt styrke etter på. hærlig med trening. men det er absolutt mye lettere å komme i gang vis du har noen å trene med. dørstokkmila er laaaang.

jeg er ikke flink!!! skulle ønske jeg hadde motet til det men dengang ei!!

Trene??? hva er det??

trener kun i senga her gitt...kroppen min er kun bygd for fart[8D]

Jeg var og frøys abo mitt på treningssenteret på torsdag, det var ikke gøy(å måtte gjøre altså)
Men sånn er det når kroppen ikke vil, da holder det å måtte ut med bikkjene et par ganger om dagen [;)]

Men er du i god nok form til å trene, gjør det!!!
Det er min ambefalning! Gjør såå godt for kropp og sjel [:)]

Sykling er det jo en herlig årstid for nå da [:)]

Prøver å svømme 3 ganger i uka [:)]

Går på trening for gravide en dag i uka, og ellers har jeg to hunder som trenger mosjon hver dag, så blir jo litt. Jeg prøver å tenke at babyen trenger litt bevegelse og at det blir mye enklere etter fødselen om jeg rører litt på meg nå

Jeg trente fram til jeg ble gravid, men så satte[:'(] en stopper for det. Men har veldig lyst å prøve meg på litt lett trim igjen ja!

Back
Topp